pontosnews.gr
Κυριακή, 16/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Άσχημα νέα για τους φίλους των αυγών – Δεν είναι και τόσο αθώα

18/03/2019 - 2:42μμ
Άσχημα νέα για τους φίλους των αυγών – Δεν είναι και τόσο αθώα
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Οι πολλές ομελέτες μάλλον δεν είναι καλή ιδέα, καθώς μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα κατέληξε στη διαπίστωση ότι η τακτική κατανάλωση αυγών αυξάνει τη χοληστερίνη, τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο και κατά συνέπεια για πρόωρο θάνατο. Οι άνθρωποι που τρώνε τρία έως τέσσερα αυγά την εβδομάδα έχουν 6% μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπάθειας και 8% μεγαλύτερη πιθανότητα να πεθάνουν πρόωρα, σε σχέση με όσους δεν τρώνε καθόλου αυγά.

Ο «ένοχος» φαίνεται πως είναι η χοληστερίνη που περιέχουν τα αυγά. Η κατανάλωση 300 μιλιγκράμ διατροφικής χοληστερίνης τη μέρα σχετίζεται με αύξηση κατά 17% του κινδύνου καρδιαγγειακής νόσου και 18% πρόωρου θανάτου.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Northwestern του Σικάγου, με επικεφαλής την αναπληρώτρια καθηγήτρια προληπτικής ιατρικής Νορίνα Άλεν, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό JAMA, ανέλυσαν στοιχεία από έξι μελέτες οι οποίες αφορούσαν συνολικά σχεδόν 30.000 άτομα σε βάθος 30ετίας.

Τα νέα ευρήματα έρχονται σε αντίθεση με τις τελευταίες συστάσεις που έκαναν τα υπουργεία Υγείας και Γεωργίας των ΗΠΑ το 2015, σύμφωνα με τις οποίες οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την κατανάλωση περισσότερων αυγών λόγω αύξησης της χοληστερίνης. Η νέα μελέτη, αντίθετα, υποστηρίζει ότι πρέπει κανείς να περιορίσει την κατανάλωση αυγών και χοληστερίνης, συνεπώς οι οδηγίες θα πρέπει να αναθεωρηθούν.

Το ζήτημα των αυγών έχει δημιουργήσει σύγχυση στους επιστήμονες και στο κοινό.Παρόλο που ορισμένες παλαιότερες μελέτες είχαν αποτύχει να βρουν κάποια σχέση ανάμεσα στα αυγά (και άλλες τροφές με χοληστερόλη) και τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, η νέα μελέτη βρήκε σαφώς μια τέτοια συσχέτιση.

Οι ερευνητές επισήμαναν πάντως ότι δεν είναι ανάγκη να εξοβελίσει κανείς τελείως τα αυγά από τη διατροφή του, αρκεί να τα περιορίσει και να προτιμά το ασπράδι από τον κρόκο, όπου βρίσκεται η περισσότερη χοληστερίνη.

Ο κρόκος είναι από τις πλουσιότερες πηγές χοληστερόλης μεταξύ όλων των τροφών (έως και 186 μιλιγκράμ διατροφικής χοληστερόλης σε ένα μεγάλο αυγό). Άλλα ζωικά προϊόντα με υψηλή χοληστερόλη είναι το κόκκινο και το επεξεργασμένο κρέας, και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά (βούτυρο, κρέμα γάλατος κ.α.).

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Παύλος Δρακόπουλος.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: Google Maps)

ΥΠΕΞ: Παράνομα τα τουρκικά «θαλάσσια πάρκα» – Δεν δημιουργούν τετελεσμένα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο

10 λεπτά πριν
(Φωτ.: glomex / ΕΡΤ 2 ΣΠΟΡ)

Συγκίνηση στην απονομή του Χρήστου στο Παρίσι – Τα εννέα ευρωπαϊκά μετάλλιά του

39 λεπτά πριν
(Φωτ.: onlarissa.gr)

Λάρισα: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο – Ήχησε το 112 για τους καπνούς που έχουν καλύψει την περιοχή

1 ώρα πριν
(Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI / Αναστασία Καρεκλά)

Απόστολος Χρήστου: Πρωταθλητής Ευρώπης για δεύτερη φορά στα 100μ. ύπτιο!

2 ώρες πριν
Από αριστερά, όρθιοι: Πλούταρχος Κανετίδης, Γιώργος Αβραμίδης, Βίκυ και Άρης Μιχαηλίδης, Λάκης Καλομενίδης, Ηλίας Παπαδόπουλος, Θεόδωρος Ευτυχίδης, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος• καθιστοί : Δημήτρης Λαμπρόπουλος, Κυριάκος Σαμψονιδης (φωτ.: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος)

Των Ποντίων οι κοινότητες: Μια παρέα που εκπλήρωσε το τάμα της στην Παναγία Σουμελά μοιράζεται την ιστορία της στο Pontos News

2 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI)

Μαντόνα: Η επίσκεψη στα Μετέωρα και η ιδιωτική συνάντηση με τον ηγούμενο της Μονής Βαρλαάμ

3 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

Ναυτεμπορική TV
Ναυτεμπορική TV