pontosnews.gr
Σάββατο, 13/09/2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

O μοναδικός, λαμπερός (και μοναχικός) πλανήτης του Γιάννη Φλωρινιώτη

Ο ξεχωριστός Πόντιος γεννήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 1947 στη Φλώρινα, ως Γιάννης Αποστολίδης. Γράφει ο Σπύρος Δευτεραίος

15/02/2024 - 6:00μμ
(Φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

(Φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Είσοδος πολυκατοικίας στην Πειραϊκή. Το κουδούνι έγραφε Αποστολίδης (το πραγματικό του επίθετο). Ανέβαινες στον 2ο, σε ένα οροφοδιαμέρισμα. Με το που έμπαινες μέσα το μάτι σου καρφωνόταν σε ένα ταμπλό που είχε χαραγμένο σε προφίλ τον Γιάννη Φλωρινιώτη και την επιγραφή: «Με ένα μικρόφωνο στο χέρι θα πεθάνω». Παντού κυριαρχούσαν το φως, το χρώμα, οι καθρέφτες.

Αυτό ήταν για περίπου τρεις δεκαετίες το σπίτι του Γιάννη Φλωρινιώτη, εκεί όπου είχαν γίνει ουκ ολίγα γυρίσματα.

Κάποιοι είχαν μιλήσει για υπερβολή, ακόμη και για κιτς. Όμως κιτς είναι το ψεύτικο. Το να δεις έναν λαϊκό άνθρωπο, για παράδειγμα, να φοράει κοστούμι και να μην του πηγαίνει καθόλου. Ή το αντίθετο, έναν μεγαλοαστό να το παίζει λαϊκός.

Το χρώμα και όλη αυτή η φαντασμαγορία ήταν ένα κομμάτι της ψυχής του Γιάννη Φλωρινιώτη, ο οποίος από τα παιδικά του χρόνια βίωσε τη φτώχεια, την ορφάνια, την ανέχεια. «Η μητέρα μου είχε περάσει πολλά στη ζωή της. Για να μπορέσει να ζήσει τα επτά παιδιά της τα είχε αποχωριστεί βάζοντάς τα σε ίδρυμα μετά το χαμό του συζύγου της» είχε πει σε συνέντευξή του ο τραγουδιστής.

(Φωτ.: Facebook/ Γιάννης Φλωρινιώτης)

Και ο ψυχισμός ενός παιδιού θέλει κάπου να εκτονωθεί. Να ελπίζει. Και έχοντας καλλιτεχνική φλέβα –όπως αποδείχτηκε στην πορεία–, ο Γιάννης επιθυμούσε από μικρός να βρεθεί σε έναν άλλο γαλαξία. Και όταν αυτό πραγματοποιήθηκε (κατά μια έννοια), έγινε σήμα κατατεθέν της δουλειάς του – και της ζωής του, αλλά όχι όλης.

Από τον Βαμβακάρη στη φίρμα

Ξεκίνησε να τραγουδάει σε μαγαζιά από 13 ετών. Στη γενέτειρά του τη Φλώρινα. Αν και μικρός, φαινόταν η καλή του φωνή στο λαϊκό τραγούδι της εποχής. Βαμβακάρη, Τσιτσάνη, Παπαϊωάννου έλεγε. Και λίγο αργότερα τον ζήτησαν από τη Θεσσαλονίκη.

Ο «Γιαννάκης», όπως τον φώναζαν χαϊδευτικά λόγω ηλικίας, κυριολεκτικά έζησε την εφηβεία του μέσα στα μικρά μαγαζιά της συμπρωτεύουσας.

Και ναι μεν είχε επιτυχία, αλλά όχι όνομα στη μαρκίζα. Όταν διαπληκτίστηκε με τον ιδιοκτήτη ενός μαγαζιού γι’ αυτό το λόγο, σηκώθηκε και έφυγε. Ύστερα από δύο μέρες ο επιχειρηματίας τον φώναξε πίσω, όμως στη μαρκίζα έγραφε «Γιάννης Φλωρινιώτης».

Ο νεαρός τραγουδιστής τον ρώτησε εκνευρισμένος αν είχε πάρει άλλον στην θέση του και εκείνος του είπε ότι αυτό θα ήταν πλέον το όνομά του.

Το 1973 στο Μόντρεαλ με τον Κώστα Χατζηχρήστο (φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Ο Γιάννης (πλέον) Φλωρινιώτης άρχισε να κάνει ονοματάκι στα μαγαζιά, αλλά τα λεφτά που κέρδιζε ήταν λίγα. Φορούσε ένα λευκό παντελόνι, πλύνε-βάλε. Μέχρι που η μητέρα του του έπλεξε ένα πουλόβερ που είχε λίγο χρώμα μέσα. Και άρχισε σιγά-σιγά να ξανοίγεται χρωματικά.

Ειδικά μετά από μια υπερβολικά επιτυχημένη περιοδεία στον Καναδά ξεκίνησε να αλλάζει ριζικά το ενδυματολογικό του στιλ. Κάποια ρούχα μάλιστα τα έραβε σχεδόν μόνος του.

Φυσικά στα τέλη των ’60s, αρχές των ’70s ένας τραγουδιστής που έλεγε λαϊκά προκαλούσε πολλά κακόβουλα σχόλια με το να ντύνεται φαντεζί. Ο ίδιος στην αρχή πικραινόταν, κλεινόταν στην τουαλέτα και έκλαιγε. Αλλά το παιδί που γνώρισε φτώχεια και ορφάνια από μικρό σιγά μην μασήσει με την κακία του καθενός.

Το «φαινόμενο» και ο Χατζιδάκις

Στην Αθήνα ξεκίνησε να δουλεύει στις αρχές των ’70s. Είχε προηγηθεί μια περιοδεία στην Αμερική από την οποία έβγαλε τρελά χρήματα. Με αυτά αγόρασε σπίτι στον Κορυδαλλό όπου έμεινε μαζί με τη μητέρα και τα αδέλφια του.

Από μια ανατροπή βρέθηκε να τραγουδάει σε ένα από τα πιο… άγρια μαγαζιά της Αττικής. Μάλιστα, όπως είχε πει σε συνέντευξή του, ο ιδιοκτήτης τον κράτησε τρεις σεζόν με το περίστροφο.

(Φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Όταν αποδεσμεύτηκε βρέθηκε στο δρόμο του ο Κώστας Ψυχογιός που του έδωσε τα πρώτα του σουξέ αλλά υπό έναν όρο: Όχι λαμέ και εξαντρίκ ρούχα. Ο τραγουδιστής δέχτηκε με μαύρη καρδιά· ευτυχώς για λίγο, καθώς φίλοι και γνωστοί την «έπεσαν» στον συνθέτη να αφήσει τον Φλωρινιώτη να φοράει τα φανταχτερά ρούχα με τα οποία τον είχε μάθει ο κόσμος.

https://www.youtube.com/watch?v=Pbo-lvW5gUw

Κάπως έτσι, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970, ο Γιάννης Φλωρινιώτης άρχισε να γίνεται το καλά κρυμμένο μυστικό της αθηναϊκής νύχτας.

Και όλοι πήγαιναν να τον δουν: Από έναν λαϊκό τραγουδιστή της εποχής που όλο το βράδυ τον χλεύαζε με την παρέα του και τις επόμενες μέρες πήγε να τον μιμηθεί με τραγικά αποτελέσματα, μέχρι τη Μελίνα Μερκούρη. Η τελευταία λέγεται ότι έπεισε τον Μάνο Χατζιδάκι να πάει να δει από κοντά το «φαινόμενο Φλωρινιώτης».

Γιατί ήταν φαινόμενο εκείνα τα χρόνια. Ανήκε σε μια μικρή δισκογραφική εταιρεία, δεν είχε σχεδόν καθόλου προβολή από τα ούτως ή άλλως λίγα ΜΜΕ της εποχής, αλλά οι δίσκοι του πουλούσαν και στο μαγαζί δεν έπεφτε καρφίτσα.

Με την Καίτη Γαρμπή, φυσικά (φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Όταν τον είδε ο Χατζιδάκις εκστασιάστηκε, και με τη φωνή και με την παρουσία του. Και του πρότεινε να κάνουν μαζί μια εκπομπή στο «βαρύ και σοβαρό» Τρίτο Πρόγραμμα. Που το κατώφλι του δεν είχαν περάσει καταξιωμένοι τραγουδιστές.

Ο Φλωρινιώτης δέχθηκε και η Ελλάδα διχάστηκε. Στην ουσία ο Χατζιδάκις ήθελε να αποδείξει ότι ένα ταλέντο μπορεί να ανθίσει ακόμα και σε μπουζουξίδικο στις Τζιτζιφιές.

«Το αίσθημα ανθίζει και στο ευτελές» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μάνος Χατζιδάκις. Τον χαρακτήριζε «μεγάλο λαϊκό τραγουδιστή» και πρόσθετε πως «τραγουδά με ήθος», διερωτώμενος «πόσοι μπορούν να το ισχυριστούν».

Με τη Μελίνα στις Τζιτζιφιές (φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Όταν ο Πόντος σώζει

Αμέσως μετά ο Γιάννης Φλωρινιώτης έκανε κάτι ακόμα πιο πρωτοποριακό: Πρωταγωνίστησε στην ταινία του Γιώργου Σταμπουλόπουλου Και ξανά προς τη δόξα τραβά, μια πανέξυπνη σάτιρα με θέμα την κατασκευή ειδώλων και γενικότερα της κοινής γνώμης.

Ο σκηνοθέτης, αντί να πάρει έναν ηθοποιό, πήρε το νούμερο 1 είδωλο της εποχής. Μόνο που… ήταν στην Ελλάδα του 1980. Και η ταινία ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Και πέρασε (αδίκως) απαρατήρητη.

Και αμέσως μετά έγινε δισκογραφική στροφή. Ο Φλωρινιώτης έκανε ένα άλμπουμ με μελοποιημένη ποίηση. Πολλοί μίλησαν εκ των υστέρων για τη (θεμιτή) προσπάθειά του να αλλάξει. Μόνο που στη χώρα μας που κυριαρχούσε (και δυστυχώς ακόμα κυριαρχεί) η ταμπέλα, το εγχείρημα δεν πέτυχε.

Βάλτε και την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία που εξοστράκισε αρχικά το λαϊκό τραγούδι, ο Γιάννης Φλωρινιώτης από μεγάλη φίρμα βρέθηκε χαμένος στο χρόνο. Χατζιδάκις, Σταμπουλόπουλος και Έλληνες ποιητές ήταν… too much που θα λέγαμε σε άπταιστα ελληνικά. (Σε συνδυασμό με την αλλαγή που είχε συντελεστεί.)

Όμως όταν ο καλλιτέχνης είναι ο μάνατζερ του εαυτού και ξέρει να επιβιώνει δεν χάνεται. Ο Φλωρινιώτης γύρισε στις ρίζες του, τον Πόντο που πάντοτε τιμούσε.

Ηχογράφησε άλμπουμ με ποντιακά τραγούδια, ενώ γύρισε και τις cult πλέον ποντιακές βιντεοκασέτες.

Και μπορεί στην Αθήνα να μην τα πήραν χαμπάρι, όμως στην περιφέρεια –και δη στη Μακεδονία– έσκισαν. Και φυσικά στον απόδημο ελληνισμό που ποτέ δεν τον ξέχασε.

Ο Φλωρινιώτης βγήκε ξανά έξω και στην ουσία τα χρόνια που κάποιοι τον είχαν ξεχάσει εκείνος παρέμεινε ένας επαγγελματίας που ζούσε έντιμα την οικογένειά του, έστω και αν δεν παιζόταν στα ΜΜΕ της εποχής.

Η ηρωική επάνοδος

Δεκαετία του 1990. Η είσοδος της ιδιωτικής τηλεόρασης έφερε αρχικά αναταραχές και στη μουσική βιομηχανία. Η ποπ σήκωσε κεφάλι και γέμισε με νέα αγόρια και κορίτσια με προκάτ μια-δυο επιτυχίες – και αυτές αρκετές φορές αγορασμένες από τους ίδιους.

Και κάπου εκεί ξεκίνησε το σαφάρι των καναλιών στο παρελθόν. Και αφού ό,τι υπήρχε σε παλιό ελληνικό κινηματογράφο επανεμφανίστηκε, σειρά είχε το τραγούδι των ’70s.

Σιγά-σιγά, σχεδόν συνωμοτικά, έγινε η επάνοδος του Φλωρινιώτη. Στην αρχή σε μικρές εκπομπές και κανάλια, και μετά στα μεγάλα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα πασίγνωστου τραγουδιστή που αρχικά δεν ήθελε να τον ακούσει και μετά στις εκπομπές του κόντεψε να του κάνει στασίδι.

Η νέα γενιά ξετρελάθηκε με αυτόν που δεν μοιάζει με κανέναν και που δεν έμοιασε ποτέ σε κανένα.

Άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του μιλούν για έναν επαγγελματία με «Ε» κεφαλαίο. Για έναν συνειδητοποιημένο άνθρωπο που πλέον ήξερε γιατί τον ήθελε ο κόσμος και ανταποκρινόταν στο έπακρο.

Και παρόλο που δεν υπήρχε ένας Χατζιδάκις να τον φωνάξει στο Τρίτο Πρόγραμμα και να καεί η χώρα, αλλά εκπομπές αναλώσιμες, καθημερινές, ο Γιάννης Φλωρινιώτης βγήκε όχι μόνο χωρίς μώλωπες αλλά και ανανεωμένος.

Με την κόρη του Άννα και τον τόσο άδικα χαμένο Νίκο (φωτ.: Facebook / Γιάννης Φλωρινιώτης)

Και έτσι έφτασε να δουλεύει σχεδόν λίγο πριν από το τέλος της ζωής του, στις 6 Ιουνίου 2023. Το παιδί από τη Φλώρινα που γεννήθηκε σαν σήμερα –πλέον η οικογένειά του βιώνει διπλή απώλεια μετά το χαμό του γιου του Νίκου–, είχε μάθει από μικρός να αγωνίζεται. Και είχε μάθει να το κάνει με εντιμότητα, τόλμη και προσωπικό στιλ.

Και ναι, ύστερα από τέσσερις και πλέον δεκαετίες η απάντηση στο «Πειράζει που είμαι μεγάλη φίρμα» παραμένει: «Όχι, δεν πειράζει». Και ήταν και μια ξεχωριστή φίρμα.

Σπύρος Δευτεραίος

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: Facebook/ Ρετρό Ελληνικού ποδοσφαίρου)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Γιώργος Μητσιμπόνας: Το καμάρι της Λάρισας που έγραψε ιστορία στα γήπεδα αλλά έφυγε στα 35 του

13/09/2025 - 12:23μμ
Συνέντευξη Τύπου στην Άγκυρα από τους πραξικοπηματίες, 12 Σεπτεμβρίου 1980 (φωτ.: Αρχείο Anadolu)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

12 Σεπτεμβρίου 1980: Το στρατιωτικό πραξικόπημα που απομάκρυνε την Τουρκία από το κεμαλικό μοντέλο

12/09/2025 - 2:50μμ
Δέκα μέρες μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις έτσι έμοιαζε από τη θάλασσα το «Σημείο μηδέν» (φωτ.: EPA / Anja Niedringhaus)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

11η Σεπτεμβρίου 2001 – Τα 102 λεπτά του απόλυτου τρόμου που άλλαξαν τον κόσμο

11/09/2025 - 9:45πμ
(Φωτ.: instagram)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή η Αδαμαντία που έγινε Γκιζέλα Ντάλι και έγραψε τη δική της ιστορία

10/09/2025 - 5:12μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: To blues της ζωής ενός αληθινού ροκ δημιουργού

9/09/2025 - 1:50μμ
Ο Τζαβαλάς Καρούσος ως Γιαρλ Σκούλε στους «Μνηστήρες του θρόνου», 1945 (φωτ.: Λ. Φραντζής / πηγή: Ψηφιακό Αρχείο Εθνικού Θεάτρου)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Τζαβαλάς Καρούσος, o σπουδαίος ηθοποιός με τη μυθιστορηματική ζωή – Η φοβερή οικογένεια, η πορεία και η Αριστερά

8/09/2025 - 2:38μμ
Οι καταστροφές στο εσωτερικό του Ιερού Ναού του Αγίου Κωνσταντίνου από το πογκρόμ του 1955 (πηγή: Ένωσις Ομογενών εκ Κωνσταντινουπόλεως / the-hellenic-mosaic.gr)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σεπτεμβριανά 1955-2025: Μαρτυρίες και σπάνιες φωτογραφίες με αφορμή την 70ή θλιβερή επέτειο – Οι εκκλησίες στο στόχαστρο

6/09/2025 - 10:38πμ
Ίσως η πιο χαρακτηριστική φωτογραφία, σίγουρα η πιο γνωστή: Μέλος του «Μαύρου Σεπτέμβρη» στο μπαλκόνι του καταλύματος της ισραηλινής αποστολής στους Ολυμπιακούς του 1972 (πηγή: Wikipedia / φωτ.: AP)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σαν σήμερα, 5 Σεπτεμβρίου 1972: Η σφαγή του Μονάχου

5/09/2025 - 11:15πμ
Η Έλλη Λαμπέτη στο «Κυριακάτικο ξύπνημα» (πηγή: Ψηφιακές Συλλογές Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Έλλη Λαμπέτη: Η μυθιστορηματική ζωή μιας μεγάλης αρτίστας

3/09/2025 - 12:29μμ
Θρήνος πάνω στους τάφους δύο δίδυμων10χρονων παιδιών (φωτ.: EPA / Sergei Chirikov. Επεξ. εικ.: ΧΚ)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Μπεσλάν, 3 Σεπτεμβρίου 2004: Η ομηρία, η τραγωδία, οι 334 νεκροί και ο Πόντιος ήρωας Γιάννης Κανίδης

3/09/2025 - 10:59πμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Καραγιάννης)

Davis Cup: Δεν τα κατάφερε με Φονσέκα ο Σακελλαρίδης

24 λεπτά πριν
(Φωτ.: x.com/nexta_tv)

Συναγερμός σε Ρουμανία-Πολωνία: Απογειώθηκαν μαχητικά προ της απειλής drone

53 λεπτά πριν

Η Ένωση Χορευτών Ν. Δράμας «Πυρρίχιος» ανοίγει τις πόρτες της και προσκαλεί: Ελάτε να χορέψουμε!

1 ώρα πριν
Έλληνες στη Σμύρνη αντικρίζουν νεκρούς συγγενείς τους στη διάρκεια της Μικρασιατικής Καταστροφής (φωτ.: Αμερικανικός Ερυθρός Σταυρός)

Μαρτυρία Βασίλη Ράλλη: Πεθαμένοι κι άθαφτοι γέμισε ο τόπος, η Μικρασία ολόκληρη

2 ώρες πριν
(Στιγμιότυπο από το βίντεο που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας)

Καμίνια: Οδηγός ΙΧ χτύπησε 16χρονη σε διάβαση πεζών και εξαφανίστηκε

2 ώρες πριν
(Φωτ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)

Ένωση Βουρλιωτών Μ. Ασίας: Ένα φως αναμμένο απόψε τη νύχτα, στη μνήμη των αδικοχαμένων Μικρασιατών του 1922

3 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign