pontosnews.gr
Δευτέρα, 16/06/2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

H Ντίνα Κώνστα είχε ποντιακή ρίζα και δεν ήταν μόνο η Ντένη Μαρκορά

Η συναρπαστική πορεία μιας ασυμβίβαστης γυναίκας που πέθανε σαν σήμερα, το 2022. Γράφει ο Σπύρος Δευτεραίος

3/07/2023 - 6:19μμ
Η Ντίνα Κώνστα (φωτ.: Facebook / Θέατρα που έκλεισαν)

Η Ντίνα Κώνστα (φωτ.: Facebook / Θέατρα που έκλεισαν)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Οι ηθοποιοί λόγω της φύσης της δουλειάς τους έχουν την τύχη να μπορούν να κάνουν και δεύτερες και τρίτες καριέρες. Αρκεί να υπάρχουν ταλέντο, μυαλό και τύχη. Τα παραδείγματα άπειρα: Από τη Γεωργία Βασιλειάδου, που η δεύτερη καριέρα της ξεκίνησε μετά τον πόλεμο και την εκτόξευσε στην κορυφή σε θέατρο και κινηματογράφο, μέχρι τον Λάμπρο Κωνσταντάρα που ξεκίνησε σαν δραματικός ζεν πρεμιέ, πέρασε στην κωμωδία και μεγαλώνοντας έγινε πρώτο όνομα αρχικά σε ρόλους πατέρα και μετά μεσόκοπου Δον Ζουάν.

Και βέβαια υπάρχει και η Ντίνα Κώνστα. Εδώ πρέπει να σημειωθεί και κάτι παραπάνω: Ο σεβασμός που έδειξε η ηθοποιός στην τηλεόραση. Που δεν την απαξίωσε παίζοντας εύκολα και σε εύκολα πράγματα, αλλά δούλεψε σε αυτήν με επαγγελματισμό και συνέπεια. Και η τηλεόραση της το ανταπέδωσε.

Με δύναμη από τη Σάμο

Την τελευταία μέρα του 1938 η οικογένεια Κώνστα στο χωριό Σπαθαραίοι της Σάμου υποδέχθηκε τη δεύτερη κόρη. Δυστυχώς, τρεις μήνες μετά τη γέννηση της Ντίνας ο πατέρας της σκοτώθηκε καθώς πολεμούσε στους Βαλκανικούς Πολέμους.

Η μητέρα της καταγόταν από τον Πόντο και είχε βρει καταφύγιο στην Ελλάδα μετά τη Γενοκτονία. Με τον άντρα της γνωρίστηκαν στην Αθήνα. Ως τροτσκιστής, όμως, διωκόταν από το καθεστώς του Μεταξά, γι’ αυτό έφυγαν για τη Σάμο, την ιδιαίτερη πατρίδα του. Εκείνη περνούσε πολύ άσχημα στο νησί, λόγω της πεθεράς της που ήταν ισχυρή προσωπικότητα και δεν την ήθελε.

Τα πρώτα χρόνια της ζωής της η μικρή Ντίνα τα πέρασε στον γενέθλιο τόπο. Όπως είχε αναφέρει σε συνεντεύξεις της, ένιωθε τυχερή που μεγάλωσε στην περιφέρεια· όταν μετακόμισε στην Αθήνα δεν της άρεσε τόσο η πόλη. Έπαιρνε ανάσες χαράς και οξυγόνου τα καλοκαίρια, όταν έκλεινε το σχολείο και επισκεπτόταν το όμορφο νησί της.

Στο Εθνικό θέατρο με τον Ιάκωβο Ψαρρά το 1993 στο Φουρτουνάτος (φωτ.: n-t-gr)

Η Ντίνα Κώνστα, λοιπόν, μεγάλωσε σε ένα αυστηρά γυναικείο περιβάλλον και από νεαρή ηλικία είχε καταλάβει πως δεν ήθελε να ζήσει μια συμβατική ζωή, γι’ αυτό έψαχνε ένα επάγγελμα που δεν θα το βαριόταν ποτέ. Η επιθυμία της ήταν να γίνει δημοσιογράφος, γιατί πίστευε πως καμία ημέρα δεν θα ήταν ίδια με τις προηγούμενες. Όμως ο πλούσιος αδελφός του πατέρα της που ζούσε στην Αφρική αρνήθηκε να πληρώσει τα έξοδα για τη σχολή δημοσιογραφίας, μιας και θεωρούσε πως πρόκειται για ένα καθαρά ανδρικό επάγγελμα.

Η «χρωματιστή» επανάσταση

Η αγάπη της για το θέατρο την έκανε να γραφτεί στη δραματική σχολή του Κωστή Μιχαηλίδη, εκεί όπου μαθήτευσε δίπλα στη Μαίρη Αρώνη. Προκειμένου να πληρώνει τα δίδακτρα, καθώς η οικογένειά της δεν γνώριζε ότι παρακολουθούσε μαθήματα υποκριτικής, εργαζόταν σε χρωματοπωλείο.

«Έγινα ηθοποιός γιατί δεν μπορούσα να ζω μια φυσιολογική ζωή. Θέλω να ζω τις ζωές των άλλων», είχε εκμυστηρευθεί σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις.

Στην οικογένειά της το μυστικό το αποκάλυψε η ίδια λίγο πριν από τις εξετάσεις του 3ου έτους. Σε αυτές παρευρέθηκε και ο πλούσιος θείος, ο οποίος μπορεί να είχε τσαντιστεί για την επιλογή της ανιψιάς του, όμως  όταν την είδε να παίζει παραδέχτηκε ότι ήταν καλή.

Ξεκίνησε τη θεατρική της πορεία το 1965με τη Φαύστα του Μποστ, και συνέχισε παίζοντας κυρίως δραματικούς ρόλους, λόγω της φυσιογνωμίας και της φωνής της, ενώ τη δεκαετία του 1980 ήρθε μια μακρόχρονη συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο μέσα από ρόλους ρεπερτορίου.

Στη Φαύστα, την πρώτη της παράσταση (φωτ.: Facebook / Θέατρα που έκλεισαν)

Στον κινηματογράφο έπαιξε σε λίγες ταινίες. Η πιο αξέχαστη στιγμή της ήταν στο Στίγμα του Παύλου Τάσιου, σε έναν πολύ σκληρό ρόλο, ενώ η πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 1969 στο ξεχασμένο σήμερα Βλέπε Λουκιανός.

Η μοναδική Γιολάντα Ραγιά

Ο έρωτας της Ντίνας Κώνστα με την τηλεόραση ήταν κεραυνοβόλος – το ίδιο ίσχυε και από την άλλη πλευρά. Όπως είχε εξομολογηθεί μερικά χρόνια αργότερα, αγάπησε την τηλεόραση και μάλιστα μπόρεσε να διορθώσει πολλά λάθη και εκφραστικά μέσα που ήταν περισσότερο θεατράλε και υπερβολικά για το μέσο.

Τηλεοπτικά δοκιμάστηκε και σε κωμικούς ρόλους· το 1993 οι Παπαθανασίου-Ρέππας της έδωσαν το ρόλο της Γιολάντας Ραγιά στο Δις εξαμαρτείν. Και εκεί ξεκίνησε ουσιαστικά η δεύτερη καριέρα της. Η σικάτη, αριστοκράτισσα αλλά και αθυρόστομη μητέρα της πρωταγωνίστριας Νένας Μεντή λατρεύτηκε από το κοινό, ενώ άρχισαν και οι ρόλοι στο θέατρο να γίνονται ακόμα και πρωταγωνιστικοί.

Πολλά χρόνια αργότερα αποκάλυψε ότι είχε φοβηθεί την κωμωδία γιατί, όπως έλεγε, «πρέπει να προσέξει πολύ ο ηθοποιός για να μην γελοιοποιηθεί». Όμως ήταν πολύ προσεκτική στο τι έπαιζε, ενώ η θεατρική της υπόσταση κατάφερε να την κάνει όχι μόνο αγαπητή, αλλά σημείο αναφοράς στην ελληνική τηλεοπτική ιστορία.

Πριν και μετά από τους Δυο ξένους

Αρχικά ο Γρηγόρης Βαλτινός και η Ελένη Κούρκουλα ήταν να υποδυθούν τον Κωνσταντίνο Μαρκορά και την Μαρίνα Κουντουράτου στους Δυο ξένους. Το δε ρόλο της μητέρας του πρώτου, η Νόνικα Γαληνέα. Τι μεσολάβησε και άλλαξαν όλα, ουδείς γνωρίζει. Η ουσία είναι ότι ακόμα και σήμερα, 26 χρόνια μετά την πρώτη προβολή, θεωρούνται από πολλούς αν όχι η καλύτερη ελληνική σειρά, μία από τις καλύτερες.

Και βέβαια το κοινό δεν μπορεί να διανοηθεί ότι θα έπαιζαν άλλοι εκτός από τον αξέχαστο Νίκο Σεργιανόπουλο, την Εβελίνα Παπούλια και φυσικά την Ντίνα Κώνστα στο ρόλο της Ντένης.

Αρχικά οι κριτικές για το ρόλο της τελευταίας δεν ήταν εγκωμιαστικές, καθώς πολλοί πίστευαν ότι ήταν κόπια της Γιολάντας Ραγιά. Όμως στην πορεία ο ρόλος εξελίχτηκε και πήγε αλλού. Οι φήμες μάλιστα θέλουν τη σπουδαία παραγωγό Άννα Πρετεντέρη (σύζυγο του Κώστα Πρετεντέρη) να ήταν η πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό δίδυμο Ρήγας-Αποστόλου ώστε να δημιουργήσουν την περσόνα της Ντένης Μαρκορά.

Η Ντίνα Κώνστα τον απογείωσε το ρόλο που ήταν η μεγαλύτερη της τηλεοπτική επιτυχία.

Η ίδια μάλιστα είχε δηλώσει: «Με αυτούς τους ρόλους με αναγνώριζαν ακόμα και στην Αλβανία όταν πήγα! Όμως αυτό είναι το κέρδος, να σε βλέπει μια γυναικούλα και να σου λέει: “Μου φτιάξατε τη ζωή”. Λίγο είναι αυτό;»

Παρόλο που όλοι οι συντελεστές ετοιμάζονταν για την τρίτη σεζόν της σειράς, η άρνηση ενός βασικού ηθοποιού να συνεχίσει τα γκρέμισε όλα. Έστω και έτσι, οι δυο κύκλοι των Δυο ξένων και η Ντένη Μαρκορά έγραψαν τη δική τους ιστορία.

Πίσω από τα φώτα

Η ίδια δεν θέλησε ποτέ να παντρευτεί, δεν ονειρεύτηκε να ζήσει σε ένα συμβατικό περιβάλλον δημιουργώντας οικογένεια και να εργαζόμενη σε τράπεζα, όπως τόσο πολύ επιθυμούσε η μητέρα της. Και όπως είχε πει δεν την ενδιέφερε ποτέ να αποκτήσει δικά της παιδιά. Είχε δε αναφερθεί δημόσια στην αγάπη που έτρεφε για την κόρη της αδελφής της, στο πλευρό της οποίας ήταν πάντα.

Όσον αφορά την οικογένειά της, η χειρότερη στιγμή της ήταν όταν «έφυγε» η μητέρα της και η ηθοποιός είχε διπλή παράσταση, και δη κωμωδία. Το κλασικό δηλαδή Γέλα παλιάτσο.

Από την άλλη, είχε εκφράσει ανοιχτά τις πολιτικές της απόψεις. Είχε βάλει υποψηφιότητα με το Συνασπισμό στις ευρωεκλογές του 1999, καθώς και στις βουλευτικές εκλογές του 2000 και του 2004.

Το λαμπρό θεατρικό φινάλε

Στην τηλεόραση συνέχισε κυρίως με κωμικούς ρόλους και σταμάτησε με τα Χρυσά κορίτσια το 2007.

Στο θέατρο το φινάλε έγινε με μια τεράστια επιτυχία. Το έργο Σωτηρία Μπέλλου, η ζωή μιας περιπλανώμενης ρεμπέτισσας έριξε αυλαία σε μια διαδρομή σχεδόν μισού αιώνα. Η παράσταση με θέμα την ιστορία της Σωτηρίας Μπέλλου πήγε 3 σεζόν και καταγράφηκε ως θρίαμβος.

Και μετά σιωπή. Η ίδια δεν έδινε συχνά συνεντεύξεις όταν ήταν στα πράγματα. Πόσο μάλλον όταν απείχε. Την περίοδο της Covid-19 είχε ακουστεί ότι είχε αποτραβηχτεί στη Σάμο, ενώ λίγο αργότερα γράφτηκε ότι νοσηλευόταν σε κλινική για άνοια.

Η Ντίνα Κώνστα έφυγε από τη ζωή το 2022, σαν σήμερα, στα 83 της. Διακριτικά, χωρίς να γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες. Όπως ήταν και στη ζωή της που μιλούσε μόνο με την τέχνη της.

Σπύρος Δευτεραίος

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ. αρχείου)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σαν σήμερα το 1987 η Εθνική Ελλάδας μπάσκετ κατακτούσε την κορυφή της Ευρώπης

14/06/2025 - 2:50μμ
Ο πίνακας ζωγραφικής «Μάχη πρώτη των Αθηνών» διά χειρός του Παναγιώτη Ζωγράφου και με την καθοδήγηση του Μακρυγιάννη. Η σκηνή από την Ελληνική Επανάσταση περιγράφεται ως εξής: 1. Η Ακρόπολις των Αθηνών, όπου την εκρατούσαν οι εντόποιοι Τούρκοι. 2. Ο Σαρπετζές, ομοίως τον εκρατούσαν οι Τούρκοι. 3. Οι Έλληνες εις τα ταμπούρια των και πολέμουν τους Τούρκους. 4. Οι Έλληνες έβαλαν τας σκάλας και ορμώντες εμβήκαν και εκυρίευσαν τον Σερπετζέν λεγόμενον. 5. Οι Έλληνες και οι Τούρκοι ανακατώθησαν και σκοτώνονται. 6. Αι γυναίκες περιποιούνται τους άνδρας των και τα τέκνα των και συγγενείς των. 7. Μέρος των οικιών των Αθηνών, η Πύλη του Ανδριανού και αι στήλαι του Ολυμπίου Διός. -8. Το Σέντζος (φωτ.: commons.
wikimedia.org/wiki/ File: Zografos-Makriyannis_ 10_First_battle_of_Athens.jpg)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σαν σήμερα, το 1822, έγινε η Άλωση της Ακρόπολης των Αθηνών από τους Έλληνες

10/06/2025 - 3:32μμ
Η συνταγή της οικογένειας Νικολαΐδη (πηγή: Γενικά Αρχεία του Κράτους)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Διεθνής Ημέρα Αρχείων: Συνταγή για… πανάδες

9/06/2025 - 7:43μμ
«Ο Ιερός Λόχος μάχεται για την απελευθέρωση της Ελλάδος». Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, Συλλογή Χαρακτικών
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Μάχη του Δραγατσανίου: Το τέλος του Ιερού Λόχου και ο προδομένος Υψηλάντης

7/06/2025 - 5:12μμ
(Φωτ.: aueb.gr & kopa.gr. Εικ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ηλίας Τσιρκινίδης: Ο Παλαμάς των Ποντίων – Ο Σταυρέτες υμνητής της «ποντιακής νοσταλγίας»

4/06/2025 - 10:17πμ
(Φωτ.: ntng.gr)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ευαγγελία Σαμιωτάκη: Η ηθοποιός που έβαλε σε δεύτερη μοίρα την υποκριτική για την οικογένεια και κέρδισε

3/06/2025 - 1:41μμ
(Εικ.: Χ.Κ.)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ιωσήφ Αντωνόπουλος: Ο εθνομάρτυρας και ιερομάρτυρας μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, ένας πεπαιδευμένος και φιλόμουσος κληρικός

3/06/2025 - 12:30μμ
Αντίγραφα των πινακίδων των ναζί υπάρχουν σήμερα στη μαρτυρική Κάνδανο (φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Καραγιάννης)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Το ολοκαύτωμα της Κανδάνου: Οι ναζί αφάνισαν το χωριό στις 3 Ιουνίου 1941

3/06/2025 - 10:15πμ
Οι Λάκης Σάντας και Μανώλης Γλέζος.
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

30 Μαΐου 1941: Πώς ο Γλέζος και ο Σάντας κατέβασαν τη ναζιστική σημαία από την Ακρόπολη

30/05/2025 - 9:06πμ
(Εικ.: Αλεξία Ιωαννίδου)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος και οι τελευταίες ημέρες της Κωνσταντινούπολης

29/05/2025 - 9:46πμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο)

Βαλκανικό πρωτάθλημα τζούντο U13: Πέντε μετάλλια στο φινάλε για την Ελλάδα

3 λεπτά πριν
Στιγμιότυπο από εκδήλωση της ΟΣΕΠΕ στο Βερολίνο (φωτ.: Facebook /

Η ΟΣΕΠΕ απαντά: Διαστρεβλώθηκε η δήλωση της Αναστασίας Ντικ, καμία συγγνώμη από τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων

34 λεπτά πριν
Το Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά Βερμίου (φωτ.: Γραφείο Τύπου ΙΜΒΝΚ)

Εκδρομή στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο οργανώνουν οι «Τραντέλλενες» της Ξάνθης

1 ώρα πριν

Το παραθέρισμα στα Κοτύωρα – Το θέρετρο που διάλεγαν Έλληνες, Αρμένιοι και Τούρκοι

2 ώρες πριν
(Φωτ.: glomex)

Ημαθία: Τροχαίο με έναν νεκρό και έξι τραυματίες στην Εγνατία Οδό

2 ώρες πριν

Ποντιακή βραδιά με τον Ματθαίο Τσαχουρίδη στο Κ. Σχολάρι

3 ώρες πριν

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign