pontosnews.gr
Κυριακή, 24/08/2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Μπεάτα Ασημακοπούλου: Η… παραπονιάρα αρχοντογυναίκα του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου

Ο μεγάλος έρωτας και οι αποφάσεις ζωής. Γράφει ο Σπύρος Δευτεραίος

20/04/2022 - 4:55μμ
(Φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός, ελληνικός κινηματογράφος)

(Φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός, ελληνικός κινηματογράφος)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Ξέχωρα από την άποψη που έχει ο καθένας για την δεκαετία του ’60 και την έκρηξη του ελληνικού κινηματογράφου, σίγουρα δεν διαφωνεί σε κάτι: Κανείς και κυρίως καμία δεν έμοιαζε με τον άλλον. Ή την άλλην εάν μιλάμε για τις κυρίες. Πάρτε για παράδειγμα την Μπεάτα Ασημακοπούλου, που «έφυγε» σαν σήμερα, το 2009, στα 77 της.

Ήταν η απόλυτη αρχοντογυναίκα του θεάτρου και του κινηματογράφου! Και ταυτίστηκε με αυτό το ρόλο γιατί πολύ απλά τον υποδυόταν μοναδικά.

Φυσικά «πλήρωσε» το τίμημα. Όχι απλά δεν υποδύθηκε στο σινεμά την ενζενί, αλλά έπαιζε πάντοτε γυναίκες μεγαλύτερες από την ηλικία της.

Όπως για παράδειγμα στο Στουρνάρα 288 όπου υποδυόταν την μητέρα του Νίκου Καζή. Ο τελευταίος ήταν 5 χρόνια μεγαλύτερος της.

(Φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Κλασική αξία από την αρχή

Η ιστορία της Μπεάτας Ευδοκίας Ασημακοπούλου –όπως ήταν το πλήρες όνομά της– δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα κορίτσια της γενιάς της.

Σε μικρή ηλικία ανακαλύπτει την αγάπη της για το θέατρο, αλλά πάντα στην ιστορία εκείνων των χρόνων, υπάρχει ένας μπαμπάς που φωνάζει «δεν θα γίνει η κόρη μου θεατρίνα».

Με παρότρυνση όμως της σπουδαίας ηθοποιού Ελένης Χαλκούση, που της παρέδιδε μαθήματα αγγλικών, αποφασίζει να ακολουθήσει το όνειρό της. Και άσε τον Τριπολιτσιώτη πατέρα να φωνάζει. Μέσω της Χαλκούση περνάει από τη σχολή του Εθνικού θεάτρου ως ακροάτρια. Λατρεύει αυτό που βλέπει και αποφασίζει να μπει σε σχολή. Και η πορεία είναι από την αρχή ελπιδοφόρα. Περνάει στη  Σχολή του Τάκη Μουζενίδη και έκανε την πρώτη εμφάνισή της ως μαθήτρια της Σχολής, το 1954, στο σαιξπηρικό Ρωμαίος και Ιουλιέτα, ενώ επαγγελματικά ανέβηκε για πρώτη φορά στο σανίδι το 1955, στη γαλλική μουσική κωμωδία Δημόσιο Σκάνδαλο. Το μουσικό θέατρο την θέλει, αλλά η πρόζα της ταιριάζει. Όμως το μοιραίο θα συμβεί στην επιθεώρηση.

Μπεάτα Ασημακοπούλου, Αντρέας Μπάρκουλης, Σοφία Βέμπο, Νίκος Σταυρίδης, Άννα Φόνσου στην ταινία Όταν γυρίζουν τα χελιδόνια (φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Συνέβη στο Ακροπόλ

Τη χειμερινή σεζόν 1955-56, την πρώτη σεζόν που λειτούργησε ως χειμερινό θεάτρο το “Ακροπόλ”, ο επιχειρηματίας Βασίλης Μπουρνέλλης συγκέντρωσε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της επιθεώρησης. Από γυναίκες, η Νανά Σκιαδά, η Ρένα Βλαχοπούλου, η Σπεράντζα Βρανά, η Γεωργία Βασιλειάδου. Από άντρες, ο Βασίλης Αυλωνίτης, ο Ορέστης Μακρής, ο Κυριάκος Μαυρέας. Και πόσα ακόμα μικρά ονόματα που μεγάλωσαν αργότερα. Μια από αυτές ήταν και η Μπεάτα Ασημακοπούλου, που στο πρόγραμμα της παράστασης αναγράφεται ως Μπέμπα Ασημακοπούλου

(Φωτ.:vlahopoulou.blogspot.com)

Δύο χρόνια αργότερα, στο ίδιο θέατρο αλλάζει η ζωή της. Και συγκεκριμένα την ημέρα που ο Βασίλης Αυλωνίτης, έρχεται ως «ενδιάμεσων»  να της πει ότι ο σκηνοθέτης Ορέστης Λάσκος, θέλει να συναντηθεί μαζί της για να μιλήσουν επαγγελματικά.

Η μεγάλη αγάπη

Ίσως το φιλμ Δάφνης και Χλόη είναι το σημαντικότερο ελληνικό φιλμ της βωβής περιόδου. Σκηνοθέτης ήταν ο Ορέστης Λάσκος. Συγγραφέας, ηθοποιός, ποιητής, σκηνοθέτης, κονφερασιέ και ένας άνθρωπος που είχε ζήσει έντονα την ζωή του. Μάλιστα η πρώτη του σύζυγος ήταν η ηθοποιός και τραγουδίστρια Στέλλα Γκρέκα. Τότε λοιπόν ήθελε να ξαναγυρίσει την ταινία και ήθελε και την Μπεάτα για να παίξει. Εκείνη στην αρχή διστάζει γιατί το σενάριο έχει κάποιες γυμνές σκηνές. Τελικά εκείνη δέχτηκε, αλλά η ταινία δεν γυρίστηκε.

Όμως ο Λάσκος συνέχισε το φλερτ. Και η Μπεάτα γοητεύτηκε από την περσόνα αυτού του ανθρώπου. Κλείνουν και οι δυο τα αυτιά και τα μάτια, γιατί υπάρχουν και 25 χρόνια διαφορά.

Το 1960 παντρεύονται και η ευτυχία τους ολοκληρώνεται με την απόκτηση του γιου τους Βασίλη. Το όνομα του το οφείλει στον χαμένο ήρωα του Β Παγκοσμίου Βασίλη Λάσκο, αδελφό του σκηνοθέτη. Ο γιος, το 2002, συμμετείχε στο reality του Mega, Φάρμα.

Σήμερα γάμος γίνεται (φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Αποφάσεις ζωής

Μπορεί κάποιος να πει ελαφρά τη καρδία –και με αρκετή κακία– ότι η Μπεάτα επέλεξε να παίξει κυρίως σε ταινίες του συζύγου της για να είναι πρωταγωνίστρια.

Κοιτάζοντας όμως προσεχτικά τις ταινίες που γύρισαν μαζί, διαπιστώνει ότι η ηθοποιός αδικήθηκε. Εν γνώσει της. Γιατί έβαλε πάνω απ’ όλα την οικογένεια, όχι την καριέρα.

Το ζευγάρι ανήκε στην εταιρεία «Ρουσόπουλος, Σαρρής, Λαζαρίδης» και ελάχιστα πράγματα έκαναν εκτός αυτής.

(Φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Η τελευταία ταινία της σε αυτό που λέμε παλιός Ελληνικός κινηματογράφος ήταν στο Αγάπη μου ουάουα. Η μεγάλη επιτυχία του ζευγαριού Αναλυτή-Ρηγόπουλος ήταν πως η Ασημακοπούλου, όχι μόνο έπαιξε και στις 7 σεζόν της παράστασης, αλλά έκανε και προσωπική επιτυχία ως σύζυγος του Ρηγόπουλου.

Στην κινηματογραφική μεταφορά αισθάνθηκε ριγμένη και έκανε τα παράπονά της στον Φιλοποίμην Φίνο. Δεν εισακούστηκε ιδιαίτερα, αλλά τουλάχιστον είπε αυτό που αισθανόταν.

Κρατικές υποθέσεις με Αναλυτή, Ρηγόπουλο, Βουλγαρίδη (φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Για πάντα

Μετά το τέλος του παλιού κινηματογράφου, η ηθοποιός δεν έμεινε ξεκρέμαστη. Υπηρέτησε το θέατρο, ενώ ταυτόχρονα είχε και την «μπουτίκ Μπεάτα» στην Φωκίωνος. Μέχρι το 1988 εμφανίζεται στο θέατρο, αλλά μετά αφοσιώνεται στην επιχείρησή της και τον σύζυγό της. Ο τελευταίος «έφυγε» το 1992, βυθίζοντας την στην θλίψη. Δεν θέλει πια να δουλέψει στο χώρο μέχρι που ο Γιώργος Πανουσόπουλος της προτείνει την Ελεύθερη κατάδυση, όπου υποδύθηκε την μητέρα της Καραμπέτη, και την πείθει να βγει από το σπίτι.

https://www.youtube.com/watch?v=66Z2X1y7oJc

Κάνει επιλεγμένες δουλειές σε τηλεόραση ενώ επιστρέφει ύστερα από 12 χρόνια στο θέατρο σε ένα εντελώς διαφορετικό έργο στην Anorexia Nervosa. Κοινό και κριτικοί πιστώνουν ωριμότητα, αλλά εκείνη προτιμά να μένει με τις αναμνήσεις της. Πίσω από το ψυχρό παρουσιαστικό της, συνάδελφοι της κάνουν λόγο για μια γυναίκα με χιούμορ που στεκόταν και βοηθούσε τους συναδέλφους της. Μακριά από τις κάμερες σαν σωστή αρχοντογυναίκα που ήταν.

(Φωτ.: Facebook/ Παλιός κλασσικός Ελληνικός κινηματογράφος)

Σπύρος Δευτεραίος

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Πηγή: facebook / Γιάννης Πουλόπουλος / Giannis Poylopoylos)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Γιάννης Πουλόπουλος: Η ζωή μακριά από τα φώτα, οι γυναίκες που τον σημάδεψαν και το «σκοτεινό» τέλος

23/08/2025 - 11:41πμ
Τα μετάλλια της Σόνιας Στεφανίδου και από πάνω η βρετανική στολή εκστρατείας που φορούσε, σε προθήκη στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών (φωτ. Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σόνια Στεφανίδου: Η πρώτη Ελληνίδα αλεξιπτωτίστρια και κατάσκοπος ήταν από την Τραπεζούντα

22/08/2025 - 2:59μμ
Έφοδος Ελληνικού Πεζικού κοντά στον ποταμό Έρμο κατά τη Μικρασιατική Εκστρατεία (φωτ.: Γενικό Επιτελείο Στρατού)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

20 Αυγούστου 1922: Η υποχώρηση που σήμανε το άδοξο τέλος της Μικρασιατικής Εκστρατείας – Το «κατηγορώ» – Ο γενναίος θάνατος του Αθ. Σακέτα

20/08/2025 - 3:48μμ
Τα ερείπια του κέντρου της Θεσσαλονίκης μετά την πυρκαγιά (φωτ.: Gallica Digital Library)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

18 Αυγούστου 1917: Η πυρκαγιά που άλλαξε τη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης

18/08/2025 - 5:15μμ
(Εικ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

18 Αυγούστου: Η Εκκλησία τιμά τους οσίους Βαρνάβα και Σοφρώνιο – Η ιστορία της ίδρυσης της Μονής της Παναγίας Σουμελά στον Πόντο

18/08/2025 - 11:52πμ
Εκτελεσθέντες στο Μπλόκο της Κοκκινιάς (φωτ.: EUROKINISSI / Χρήστος Μπόνης)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

17 Αυγούστου 1944, το Μπλόκο της Κοκκινιάς – «Πήρε το παιδί στον ώμο σαν σφαγμένο πρόβατο»

17/08/2025 - 9:46πμ
Ο Ελευθέριος Ελευθεριάδης σε φωτογραφία από το αρχείο της οικογένειάς του
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ελευθέριος Ελευθεριάδης: Έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, το 1988, στην τελευταία επίσκεψή του στον Πόντο

16/08/2025 - 4:20μμ
Πρόσφυγες από την Κιουτάχεια. Συλλογή Αναστάσιου Κανελλόπουλου (πηγή: Ψηφιοποιημένες Συλλογές του Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού Αρχείου)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Το μικρασιατικό μέτωπο καταρρέει, οι Έλληνες της Κιουτάχειας φεύγουν – 16 Αυγούστου 1922

16/08/2025 - 10:35πμ
Μέρος από το ζωγραφικό έργο που κοσμεί σεντούκι που φτιάχτηκε στη Φλωρεντία. Αποδίδεται στα εργαστήρια των Απολλώνιου ντι Τζοβάνι και Μάρκο ντελ Μπουόνο (πηγή: Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

15 Αυγούστου 1461, η Άλωση της Τραπεζούντας – Πώς έπεσε το τελευταίο προπύργιο του βυζαντινού ελληνισμού

15/08/2025 - 6:55μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Β. Παπαδόπουλος)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

14 Αυγούστου 2005: Η τραγωδία της Helios Airways – Πώς αποτυπώθηκε η μοιραία πτήση σε επεισόδιο της σειράς «Mayday»

14/08/2025 - 7:54μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πορεία αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό στη Θεσσαλονίκη. Κυριακή 24 Αυγούστου 2025 (φωτ.: MotionTeam/Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης)

Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους

26 λεπτά πριν
Στιγμιότυπο από την μεταγωγή του συζυγοκτόνου στον εισαγγελέα (φωτ.: glomex)

Βόλος: Την Τρίτη η απολογία του συζυγοκτόνου – «Θόλωσα, με απατούσε, τι να έκανα;»

1 ώρα πριν
(Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI/Βασίλης Παπαδόπουλος)

Το τίμημα των επιλογών μας

2 ώρες πριν
Φωτογραφία αρχείου από επιχειρησιακή εκπαίδευση Μονάδων ΠΝ (πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΕΝ)

Αναρτήθηκε η ελληνική ρηματική διακοίνωση στον ΟΗΕ για τους ισχυρισμούς της Λιβύης

2 ώρες πριν
(Φωτ.: facebook.com/EnosiPontionPeiraios)

Έρχεται το 1ο ποντιακό πανηγύρι της Ένωσης Ποντίων Πειραιώς-Κερατσινίου-Δραπετσώνας

3 ώρες πριν
(Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI / Βασίλης Παπαδόπουλος)

Στις φυλακές Κομοτηνής ο Βούλγαρος οδηγός που προκάλεσε το τραγικό τροχαίο κοντά στα διόδια Ιάσμου

3 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign