Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Κεμάλ πασά να καίεσαι,
τ’ οσπίτι σ’ να παίρ’ βρούλαν,
και την καρή σ’ ν’ ελέπς ατεν
στον Βενιζέλον δούλαν.
Κεμάλ πασά, Κεμάλ πασά
κατήβασον το φέσι σ’
έχ’ κ’ έρχουντανε οι Πόντιοι
να κόφτ’νε το νεφές ισ’…
- Το κατέγραψε η Ελένη Αλεξανδρίδου, η οποία το άκουγε από τη γιαγιά της.
















