pontosnews.gr
Τρίτη, 9/06/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Kαρδιαγγειακά οφέλη από την κατανάλωση καρυδιών

11/08/2018 - 5:32μμ
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Οι εμπλουτισμένες με καρύδια δίαιτες μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά μεγαλύτερες μειώσεις της ολικής χοληστερόλης, της LDL χοληστερόλης, των τριγλυκεριδίων και της απολιποπρωτεΐνης Β, συγκριτικά με τη διατροφή ελέγχου. Αυτό υποδηλώνουν τα ευρήματα μετα-ανάλυσης από ερευνητές που αξιολόγησαν κλινικές δοκιμές και μια αναθεωρημένη ανασκόπηση του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, όπου εδώ και 25 χρόνια εξετάζεται ο ρόλος της κατανάλωσης καρυδιών στους καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου.

«Αυτή η επικαιροποιημένη επισκόπηση ενισχύει περαιτέρω την άποψη ότι τα καρύδια είναι ένας μεγάλος (και νόστιμος) τρόπος για να προσθέσετε σημαντικά θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας ενώ παράλληλα υποστηρίζετε την υγεία της καρδιάς σας», υποστηρίζει ο δρ Michael Roizen, επικεφαλής του Τμήματος Ευεξίας της Κλινικής Cleveland.

Οι ερευνητές εξέτασαν 26 τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες μελέτες που αντιπροσώπευαν 1059 συμμετέχοντες (ηλικίας 22-75 ετών) με παθήσεις όπως η υψηλή χοληστερόλη, ο διαβήτης τύπου 2, το μεταβολικό σύνδρομο, το υπερβολικό βάρος, η παχυσαρκία ακόμα και υγιείς.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια δίαιτα συμπληρωμένη με καρύδια οδήγησε σε σημαντικά μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση της συνολικής χοληστερόλης (3,25%), της LDL χοληστερόλης (3,73%), των τριγλυκεριδίων (5,52%) και της απολιποπρωτεΐνης Β (4,19%) που είναι η πρωτογενής πρωτεΐνη που βρίσκεται στην LDL χοληστερόλη.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση των καρυδιών στη διατροφή δεν είχε αρνητικές επιδράσεις στο σωματικό βάρος ή την αρτηριακή πίεση.

Τα καρύδια έχουν μελετηθεί κατά καιρούς και έχουν διαπιστωθεί τα οφέλη τους στην υγεία, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου, της καλής υγείας των εντέρων, του διαβήτη, της γνωστικής λειτουργίας και της ανδρικής αναπαραγωγικής υγείας. Επίσης, είναι πλούσια πηγή συνιστώμενου πολυακόρεστου λίπους (13 γραμμάρια ανά ουγγιά), το οποίο αποτελεί εξαιρετική πηγή του βασικού ω-3 λινολενικού οξέος ενώ, έχουν πολλά αντιοξειδωτικά όπως πολυφαινόλες, κατεχίνες και γ-τοκοφερόλες.

Όπως σε κάθε επιστημονική έρευνα, πρέπει να εξεταστούν και ορισμένοι περιορισμοί. Για παράδειγμα στη μελέτη αυτή, οι περισσότερες από τις δοκιμές είχαν σχετικά μικρά μεγέθη δειγμάτων, τα οποία θα μπορούσαν να περιορίσουν την ικανότητα προσδιορισμού σημαντικών επιδράσεων. Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποσότητα των καρυδιών που καταναλώθηκαν στις δοκιμές ήταν σχετικά μεγάλη και μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί σε μη ερευνητικό περιβάλλον. Ωστόσο, οι ερευνητές σημειώνουν τα σημαντικά οφέλη της κατανάλωσης ακόμα και σε χαμηλότερες ποσότητες καρυδιών (λιγότερο από 28 γραμμάρια ημερησίως), ιδιαίτερα στη συνολική και LDL χοληστερόλη.

  • Πηγή: naftemporiki.gr.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γυναίκα κάνει ένεση με φάρμακο της κατηγορίας GLP-1
ΥΓΕΙΑ

Φάρμακα για αδυνάτισμα συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, δείχνει μεγάλη μελέτη

6/06/2026 - 12:51μμ
(Φωτ.: pexels.com)
ΥΓΕΙΑ

ΠΟΥ: 1,5 εκατομμύριο θάνατοι ετησίως από μολυσμένα τρόφιμα – Στο «στόχαστρο» τα παιδιά κάτω των 5 ετών

4/06/2026 - 7:42μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/matthiasboeckel-3930681/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΦΕΤ: Άμεση ανάκληση παρτίδας γνωστής συσκευασμένης σαλάτας λόγω λιστέριας

3/06/2026 - 5:37μμ
Στιγμιότυπο από την κεντρική αγορά Πειραιά (φωτ.: EUROKINISSI / Αναστάσιος Ναρεκιάν)
ΥΓΕΙΑ

Αλκοόλ και υγεία: Νέα μελέτη συνδέει την κατανάλωση με αυξημένο κίνδυνο για 20 παθήσεις

3/06/2026 - 12:34μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Νέα ελπίδα για τον καρκίνο στο πάγκρεας: Χάπι φαίνεται να διπλασιάζει τον χρόνο επιβίωσης των ασθενών

1/06/2026 - 8:33μμ
Συντονιστής του προγράμματος U-Report της UNICEF φορά προστατευτικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια εκστρατείας ενημέρωσης για τον Έμπολα στην Γκόμα, στην επαρχία Βόρειο Κίβου της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Marie Jeanne Munyerenkana)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Ο ΠΟΥ προκρίνει πειραματικές θεραπείες και νέα εμβόλια για το στέλεχος που πλήττει το Κονγκό

30/05/2026 - 11:23μμ
Διάφορες εφαρμογές σε κινητό τηλέφωνο, για πρόσβαση στα social media (φωτ.: EPA / Andy Rain)
ΥΓΕΙΑ

«Τα social media είναι σαν το κάπνισμα για τα παιδιά»: Σήμα κινδύνου από Βρετανούς γιατρούς

27/05/2026 - 5:54μμ
Μέρος της εξωτερικής άποψης της έδρας του ΠΟΥ στη Γενεύη (φωτ. αρχείου: EPA/ Salvatore di Nolfi)
ΥΓΕΙΑ

Συναγερμός από τον ΠΟΥ για τον έμπολα: Η επιδημία μάς ξεπερνά σε ρυθμό, είμαστε ένα βήμα πίσω

25/05/2026 - 6:50μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/nickype-10327513/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΟΦ: Νέο «μπλόκο» στη λιανική πώληση ξηρού άνθους κάνναβης

21/05/2026 - 10:00μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Με τρία νέα δωρεάν προγράμματα πρόληψης διευρύνεται το «Προλαμβάνω»

16/05/2026 - 3:08μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: Γιώργος Κονταρίνης/EUROKINISSI)

Παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας η πρώτη προβολή του δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ της Μιμής Ντενίση για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

7 λεπτά πριν
(Φωτ.: Τατιάνα Μπόλαρη/EUROKINISSI)

Πανελλαδικές 2026: Στη μάχη των μαθημάτων ειδικότητας σήμερα οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ

35 λεπτά πριν
(Φωτ.: ertnews.gr)

Νέα μετασεισμική δόνηση 4,1 Ρίχτερ τάραξε τους κατοίκους στη βόρεια Εύβοια

43 λεπτά πριν
(Φωτ.: Γιώργος Κονταρίνης/ EUROKINISSI)

Καλοκαιρινό σκηνικό με 32άρια και τοπικές καταιγίδες στα ορεινά

1 ώρα πριν
(Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αρχείο)

Σε τεντωμένο σχοινί η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Ο Τραμπ ζητά άμεση παύση πυρός, Ισραήλ και Ιράν προειδοποιούν με νέα αντίποινα

9 ώρες πριν

10ο Πολιτιστικό Αντάμωμα «Μνήμες γεύσης & παράδοσης»: Η τριήμερη γιορτή του Ευόσμου προ των πυλών

9 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign