pontosnews.gr
Πέμπτη, 28/08/2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Κάκια Αναλυτή – Κώστας Ρηγόπουλος: Η μεγαλύτερη ιστορία αγάπης στο ελληνικό θέατρο

Το αγαπημένο ζευγάρι, της διπλανής πόρτας. Γράφει ο Σπύρος Δευτεραίος

22/11/2021 - 9:29πμ
(Φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

(Φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

«Ένα πρωί στην πρόβα, βλέπω μια χαριτωμένη κοπελίτσα να κουβεντιάζει με τον Διονύση τον Παγουλάτο. Αμέσως κάτι σκίρτησε μέσα μου. Μ’ άρεσε αυτή η κοπελίτσα όσο δεν μου είχε αρέσει ποτέ καμία άλλη ως τότε. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό που με τράβηξε τόσο πολύ σ’ αυτό το κοριτσάκι, ώστε μέσα στις πρόβες, ερωτευθήκαμε. Έτσι αστραπιαία δεν μπορούσαμε να κάνουμε ο ένας χωρίς τον άλλον.»

Με την πρώτη ματιά

Το παραπάνω απόσπασμα είναι από την αυτοβιογραφία του Κώστα Ρηγόπουλου Το παραμύθι της ζωής μου. Ο ηθοποιός, που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1930, αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου, στη γυναίκα της ζωής του: την Κάκια Αναλυτή!

Όταν γνωρίστηκαν εκείνη ήταν 18, εκείνος 22. Ο έρωτας υπήρξε κεραυνοβόλος και αμοιβαίος. Αρχικά υπήρξαν διαφωνίες από την μεριά των γονιών της, αφού ο Ρηγόπουλος δεν είχε σταθερό εισόδημα. Σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός όμως…

Έρωτας, γάμος, η γέννηση της κόρης τους Ζωής και η σταθερή επαγγελματική άνοδος. Πολύ κοινότυπο; Ίσως. Αλλά αυτοί οι δυο άνθρωποι, ήταν τόσο διαφορετικοί που η κοινή τους ζωή ήταν παραμυθένια. Ακόμα και στην απλότητα τους. Από τους πιο συμπαθής ανθρώπους του χώρου, το σπίτι τους ήταν ανοιχτό για όλους. Και όλοι ήταν εκεί. Από την Ρένα Βλαχοπούλου που πήγαινε συνήθως στις γιορτές των Χριστουγέννων και έμενε εκεί, μέχρι τον Μάνο Κατράκη. Ένα σπίτι με την αγάπη και την τρέλα του θεάτρου, όχι όμως το σκληρό παρασκήνιό του. Όπως είχε δηλώσει η κόρη τους Ζωή Ρηγόπουλου δεν είχε ακούσει ποτέ τη μητέρα της να λέει κακή κουβέντα για συνάδελφό της.

Με την κόρη τους Ζωή (φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Η δική τους στέγη

Στην αρχή της καριέρας τους, παίζανε και μαζί. Και όχι απαραίτητα το ζευγάρι, αφού εκείνη είχε το στιλ της ενζενί. Και κάποια στιγμή στις αρχές των 60s, κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα. Αποκτούν το δικό τους θέατρο. Σε ένα μικρό δρόμο κάθετο στην Πατησίων και δίπλα στην ΑΣΟΕΕ, στην οδό Αντωνιάδου 4, υπήρχε το θέατρο Αναλυτή. Ως ιππότης και τζέντλεμαν, ο σύζυγός της αποφάσισε να δώσει το επίθετο της. Κάτι που δεν ήθελε εκείνη, όταν όμως έγινε παρουσία όλων, δεν μπόρεσε να κρύψει την συγκίνησή της.

Από τα εγκαίνια του θέατρου Αναλυτή (φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Μια από τις πρώτες επιτυχίες ήταν Η βίλα των οργίων. Εκείνη ως «Βιολέτα Σιγανοπούλου», εκείνος ως «Χάρης Ζάβαλος» σπάνε τα ταμεία. Ο Φἰνος αγοράζει το κείμενο του Γεράσιμου Σταύρου για την κινηματογραφική μεταφορά, δεν έχει πρόβλημα με την Αναλυτή, αλλά θέλει για πρωταγωνιστή τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Ο Ρηγόπουλος πικραίνεται, αλλά παρηγορείται στην ιδέα ότι ο Κωνσταντάρας είναι πολύ φίλος του.

https://www.youtube.com/watch?v=1XpVJwIp1E0

Το σινεμά, οι άλλοι και οι άλλες

Και οι δυο τους ήταν συνομήλικοι με τα μεγάλα κινηματογραφικά αστέρια του εγχώριου Χόλιγουντ. Παρόλα αυτά δεν έκαναν πολλές ταινίες. Δεν ήταν και τα αγαπημένα παιδιά της κινηματογραφικής βιομηχανίας και από ένα σημείο και μετά έπαιζαν σε φιλμ, μικρότερων κινηματογραφικών εταιρειών και περισσότερο για να έχουν χρήματα για να τα ρίχνουν στο θέατρο.

Από την παράσταση «Αν ο κόσμος μας έβλεπε μαζί» (φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Από την άλλη, ζώντας και οι δυο σε ένα χώρο φαντασμαγορικό όπου όλα σχεδόν γίνονται και συγχωρούνται και παίζοντας κατά καιρούς με ξεχωριστούς παρτενέρ δεν υπήρχε θέμα ζήλιας. «Δεν θέλω να ξέρω αν με έχει απατήσει ο Κώστας. Δεν θέλω να το μάθω ποτέ», είχε δηλώσει σε μια από τις λιγοστές συνεντεύξεις της εκείνη.

Ουά-ουά από χρυσάφι

Είναι από τις στιγμές που δεν ξέρεις πότε θα έρθουν στη ζωή σου. Αν θα έρθουν. Το 1967 το ζευγάρι αποφασίζει να ανεβάσει ένα γαλλικό μπουλβάρ, του Φρανσουά Καμπό. Ο κλασικός μύθος του «τα ετερώνυμα έλκονται» είναι και εδώ παρών. Σε ολίγον εξωτικό σκηνικό, αφού στα μέσα των 60s ήταν της μόδας η Αφρική. Προσέξτε όμως. Εδώ σε ένα ανάλαφρο χαριτωμένο μπουλβάρ έχουμε ένα θέμα που και σήμερα θα φάνταζε προχώ, πόσο μάλλον το «χουντικό» 1967: Ο έρωτας του λευκού με τη μαύρη.

(Φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Η παράσταση έσπασε όλα τα ρεκόρ, έγινε η μεγαλύτερη επιτυχία του ζευγαριού, αφού πήγε 7 σεζόν. Ναι δεν έγινε τυπογραφικό λάθος. Και προσέξτε ιστορική συγκυρία: Ένα υπόγεια επαναστατικό μπουλβάρ ανέβηκε στα χρόνια της χούντας και πήγε τρένο κανονικά.

Όσο για την μεταμόρφωση της Κάκιας σε μαύρη, έγινε όχι με make up αλλά με καφέ.

Και όπως διηγείται η κόρη τους, Ζωή: Στις επαρχίες που πήγαιναν, μια φορά την έτρεχαν στα νοσοκομεία, γιατί απ’ τον νεσκαφέ είχαν κλείσει οι πόροι του δέρματος και δεν ανέπνεε. Βαφόταν ολόκληρη από πάνω ως κάτω! Σκυλί! Γενάρη μήνα την κατάβρεχαν με τη μάνικα για να ξεβαφτεί…

Γύρω στο 1970, ο Κώστας Ρηγόπουλος έπαθε υπερκόπωση και τον αντικατέστησε ο Ανδρέας Μπάρκουλης. Και το 1973 τους καλεί ο Φίνος. Ναι αυτός που το ’64 για την Βίλα των οργίων δεν ήθελε τον Ρηγόπουλο, τώρα τους καλεί για την κινηματογραφική μεταφορά του έργου. Ένα χρόνο πριν, ο Ρηγόπουλος κέρδιζε –και δίκαια– βραβείο ερμηνείας για μια διαφορετική ταινία. Το Προξενιό της Άννας.

https://www.youtube.com/watch?v=Jbtjkyc8kho

Η Κεφαλονίτισσα και ο παραπονιάρης

Με τα χρήματα που βγήκαν από την Ουά-ουά το ζευγάρι αγόρασε σπίτι. Η Κάκια Αναλυτή ήταν ενάντια σε κάθε μορφή ιδιοκτησίας και όπως ομολογεί η κόρη της, πολύ ροκ. Δεν είχε καμία σχέση με την καθημερινότητα, ήταν μια Επτανήσια αριστοκράτισσα, αλλά με ψυχή και έγνοια για τον συνάνθρωπο. Από την άλλη ο Ρηγόπουλος ήταν η επιτομή του έντιμου ανθρώπου. Ότι είχε να πει το έλεγε κατάμουτρα. Και παρότι δεξιός, όπως δήλωνε, δεν εκμεταλλεύτηκε ΠΟΤΕ την πολιτική του ταυτότητα για να κερδίσει το οτιδήποτε. Και φυσικά αισθανόταν αδικημένος και δεν δίσταζε να το πει όχι μόνο στους δικούς του, αλλά ακόμα και στους ανθρώπους στην λαϊκή που συνομιλούσε.

Αλλά και όταν απαγορεύτηκε ο Θεοδωράκης, εκείνος δεν μάσησε και τον έβαζε στη διαπασών. «Τι λες, ρε, που θα μου πει εμένα ο κάθε μ…. τι θα κάνω μες το σπίτι μου», φώναζε!

Έπρεπε να έρθει η δεκαετία του ’90 για να αρχίζουν να τους αναγνωρίζουν. Το Εθνικό αλλά και άλλοι θίασοι της εποχής που έχουν απαλλαχτεί από τα κολλήματα προηγούμενων δεκαετιών, αναγνωρίζουν πόσο σπουδαίοι ηθοποιοί είναι οι δυο τους. Εκείνη προτιμά το δικό τους θέατρο. To 1990 ανεβάζουν τη Φθινοπωρινή ιστορία ενώ το 1992 η Αναλυτή μαζί με την κόρη τους, ανεβάζουν τον Γυάλινο κόσμο.

Σκηνή από την «Φθινοπωρινή ιστορία» (φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Τέλος εκπλήσσοντας όλους, το 1997, ανεβάζουν το Σε φιλώ στη μούρη. Που έμελλε να γίνει η τελευταία τους κοινή συνεργασία.

«Σε φιλώ στη μούρη» (φωτ.: Facebook/Κώστας Ρηγόπουλος/Κάκια Αναλυτή)

Η αρχή του τέλους

Όλα άρχισαν από τους ιδιοκτήτες του θεάτρου «Αναλυτή» που δεν ανανέωσαν το συμβόλαιο. Ύστερα από 30 και χρόνια. Και μετά, το καλοκαίρι του 2000 όπου ο Κώστας Ρηγόπουλος ετοιμάζει το κινηματογραφικό του comeback στο Στάκαμαν, αλλάζουν όλα.

Το καλοκαίρι του 2000, το ζευγάρι παραθερίζει στην Μύκονο σε φιλικό σπίτι. Και εκεί, ο Ρηγόπουλος παθαίνει εγκεφαλικό.

Αερομεταφορά δεν γινόταν γιατί είχε πολύ αέρα και τον έβαλαν σε πλοίο. Θα μείνει για 6 μήνες χωρίς επαφή με το περιβάλλον και στις 14 Ιανουαρίου 2001 φεύγει από την ζωή.

Η ζωή της Κάκιας Αναλυτή γίνεται μια κόλαση. Δεν ξέρει πως να αντιδράσει. Εκείνη που δεν είχε δεχτεί να παίξει ούτε σε σειρά, παρασύρεται και εμφανίζεται σε τηλεοπτική εκπομπή. Και δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της. Αδιαφορεί πια για την υγεία της, καπνίζει μανιωδώς και την 1η Ιουνίου 2002 φεύγει να συναντήσει τον Κώστα της. Γιατί 1,5 χρόνο μακριά του, ήταν πολύ μεγάλο διάστημα.

Σπύρος Δευτεραίος

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Χρυσόστομος Καλαφάτης με φόντο τη φλεγόμενη Σμύρνη. Σε πρώτο πλάνο η αρχιερατική υπογραφή του ως μητροπολίτη Δράμας (εικ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

27 Αυγούστου 1922: Ο Μητροπολίτης Σμύρνης Χρυσόστομος βαδίζει προς τον μαρτυρικό θάνατο

27/08/2025 - 5:18μμ
Πίνακας που αναπαριστά τη Μάχη του Μαντζικέρτ (πηγή: Στρατιωτικό Μουσείο Κωνσταντινούπολης)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σαν σήμερα η Μάχη του Μαντζικέρτ – Η ήττα που άνοιξε το δρόμο των Τούρκων στη Μικρά Ασία

26/08/2025 - 3:15μμ
Αριστερά ο Αλέξανδρος Παπάγος, και δεξιά η πλάκα που μνημονεύει τη συμβολή του Β' Σώματος Στρατού στη διάνοιξη του δρόμου προς την Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Αλέξανδρος Παπάγος προς Φίλωνα Κτενίδη: «Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε» – Μια επιστολή που εστάλη σαν σήμερα, το 1953

25/08/2025 - 3:48μμ
(Πηγή: facebook / Γιάννης Πουλόπουλος / Giannis Poylopoylos)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Γιάννης Πουλόπουλος: Η ζωή μακριά από τα φώτα, οι γυναίκες που τον σημάδεψαν και το «σκοτεινό» τέλος

23/08/2025 - 11:41πμ
Τα μετάλλια της Σόνιας Στεφανίδου και από πάνω η βρετανική στολή εκστρατείας που φορούσε, σε προθήκη στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών (φωτ. Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Σόνια Στεφανίδου: Η πρώτη Ελληνίδα αλεξιπτωτίστρια και κατάσκοπος ήταν από την Τραπεζούντα

22/08/2025 - 2:59μμ
Έφοδος Ελληνικού Πεζικού κοντά στον ποταμό Έρμο κατά τη Μικρασιατική Εκστρατεία (φωτ.: Γενικό Επιτελείο Στρατού)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

20 Αυγούστου 1922: Η υποχώρηση που σήμανε το άδοξο τέλος της Μικρασιατικής Εκστρατείας – Το «κατηγορώ» – Ο γενναίος θάνατος του Αθ. Σακέτα

20/08/2025 - 3:48μμ
Τα ερείπια του κέντρου της Θεσσαλονίκης μετά την πυρκαγιά (φωτ.: Gallica Digital Library)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

18 Αυγούστου 1917: Η πυρκαγιά που άλλαξε τη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης

18/08/2025 - 5:15μμ
(Εικ.: Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

18 Αυγούστου: Η Εκκλησία τιμά τους οσίους Βαρνάβα και Σοφρώνιο – Η ιστορία της ίδρυσης της Μονής της Παναγίας Σουμελά στον Πόντο

18/08/2025 - 11:52πμ
Εκτελεσθέντες στο Μπλόκο της Κοκκινιάς (φωτ.: EUROKINISSI / Χρήστος Μπόνης)
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

17 Αυγούστου 1944, το Μπλόκο της Κοκκινιάς – «Πήρε το παιδί στον ώμο σαν σφαγμένο πρόβατο»

17/08/2025 - 9:46πμ
Ο Ελευθέριος Ελευθεριάδης σε φωτογραφία από το αρχείο της οικογένειάς του
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Ελευθέριος Ελευθεριάδης: Έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, το 1988, στην τελευταία επίσκεψή του στον Πόντο

16/08/2025 - 4:20μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Πηγή φωτ.: facebook.com/efxsinospontos)

Αγιασμό για την νέα ακαδημαϊκή χρονιά θα κάνουν οι Πόντιοι της Μεταμόρφωσης

5 ώρες πριν
Ο πρόεδρος του συλλόγου Ποντίων Κω Χαράλαμπος Ναβροζίδης (φωτ. αρχείου: facebook.com/babisnav)

Πρόεδρος συλλόγου Ποντίων Κω: Η αναγνώριση της Γενοκτονίας από τον Νετανιάχου αν και έγινε γιατί εξυπηρετεί και το Ισραήλ είναι αυτό που διεκδικούμε

5 ώρες πριν
(Πηγή φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠ)

Εξοπλίζονται με απινιδωτές οι σταθμοί του μετρό στην Αθήνα – Θα τοποθετηθούν εθελοντικά και σε ταξί

6 ώρες πριν

Χειροπέδες σε 62χρονο αλλοδαπό που φέρεται να έβαλε χθες τη φωτιά στην Παιανία

6 ώρες πριν
(Πηγή φωτ.: odelalis.gr)

Τραγικό τροχαίο στην Ε.Ο Κατερίνης-Δίου με θύμα 9χρονο κοριτσάκι

7 ώρες πριν
«Ο Στέλιος δεν έλεγε ότι είναι Έλληνας, έλεγε ότι είναι Πόντιος. Θεωρούσε ότι το να είσαι Πόντιος ήταν σπουδαιότερο από το να είσαι Έλληνας», είπε ο δημοσιογράφος Γιώργος Λιάνης (πηγή: «Στέλιος Καζαντζίδης: Δεν με σβήνει κανένας»/ Εκδόσεις «Ινφογνώμων»)

«Στέλιος Καζαντζίδης: Δεν με σβήνει κανένας»: Ο Πόντιος καλλιτέχνης που κατάφερε όσα κανείς, χωρίς να έχει ανάγκη κανέναν – Η ιστορία ενός θρύλου

7 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign