Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Οι ποντιακοί σύλλογοι Αλεξανδρούπολης προγραμματίζουν εκδηλώσεις με σκοπό να όσους που χάθηκαν την περίοδο της Γενοκτονίας των Ποντίων.
- Το Σάββατο 19 Μαΐου, στις 19:30, θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση μνήμης στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης και θα ακολουθήσει λαμπαδηφορία προς το πάρκο «Αργώ» και το μνημείο των Αγωνιστών του Πόντου.
- Την Κυριακή 20 Μαΐου, στις 10:00, θα τελεστεί δοξολογία για τα θύματα της Γενοκτονίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου και κατάθεση στεφάνων στο μνημείο στο πάρκο «Αργώ».
- Διαβάστε για τη Γενοκτονία των Ποντίων και συγκλονιστικές Μαρτυρίες στις σχετικές ενότητες του pontos-news.gr.
















