Υπέρ της δημιουργίας πολλών μουσουλμανικών τεμενών στην Ελλάδα τάχθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Ζουράρις, που υπογραμμίζει παράλληλα πως είναι αδιανόητο να μη διδάσκεται στα παιδιά το μάθημα των Θρησκευτικών, τόσο στα ελληνικά όσο και τα αλλόγλωσσα σχολεία. Μιλώντας στους ρ/σ ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM» και North 98 της Θεσσαλονίκης, ξεκαθάρισε τη θέση του όσον αφορά τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία και των Αρχαίων Ελληνικών, καθώς και για την ανέγερση τεμενών στην Ελλάδα.
«Ναι» στην κατασκευή τζαμιών
Ο Κωνσταντίνος Ζουράρις αυτοπροσδιορίστηκε ως κομμουνιστής, αριστερός και χριστιανός ορθόδοξος, αλλά υπογράμμισε πως τάσσεται υπέρ της δημιουργίας πολλών τεμενών στην Ελλάδα για να εκδηλώνουν τα θρησκευτικά τους αισθήματα οι πρόσφυγες που θα μείνουν στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα είπε, έχει 1.700% επιπλέον πρόσφυγες πάνω από την Τσεχία και την Βουλγαρία.
Αναφερόμενος στη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, είπε ότι συμφωνεί με τον καθηγητή φιλοσοφίας και συγγραφέα, Χρήστο Γιανναρά, ο οποίος έχει αναφέρει πως το μάθημα δεν πρέπει να είναι κατηχητικό στα σχολεία. «Κατήχηση κάνουν οι εκκλησίες, το μάθημα των Θρησκευτικών είναι αδιανόητο να μη διδάσκεται στα παιδιά, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αλλόγλωσσα σχολεία. Πρέπει να διδάσκονται τη μεταφυσική που δημιούργησε τον Παρθενώνα και την Αγια Σοφιά. Δεν μπορεί ένα από τα σπουδαιότερα ποιήματα της ελληνιστικής γραμματείας, ο Ακάθιστος Ύμνος, να μη διδάσκεται στα παιδιά».
Τι θα γίνει με τα Αρχαία Ελληνικά
Αν και ακόμα δεν έχουν υπογραφεί οι αρμοδιότητες του στο ΦΕΚ, ο υφυπουργός Παιδείας είπε ότι μελετά το ενδεχόμενο ανασύστασης των βιβλίων της Γλώσσας στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Στη διδασκαλία των Ελληνικών και συγκεκριμένα στο βιβλίο «η γλώσσα μου» βρίσκονται κείμενα, τα οποία είναι «απαράδεκτα και αντεπιστημονικά» είπε. «Διδάσκαμε τη γλώσσα μέσα από τα δημοτικά τραγούδια και αντικαταστάθηκαν αυτά από μικρές αγγελίες των εφημερίδων, για να διδάξουν, λένε, τη συγχρονία της γλώσσας» πρόσθεσε.
Σε ερώτηση για τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, τόνισε πως προς το παρόν η διδασκαλία τους από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό είναι δύσκολη.
Όμως εκείνο που επεξεργάζονται είναι πρόταση για εθελοντική παρουσία παιδιών της Α’ και Β’ του Γυμνασίου και του Λυκείου σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας Αρχαίων Ελληνικών, έτσι ώστε σε μερικά χρόνια να έχουμε βάση 100.000 παιδιών που μιλούν και γράφουν την αρχαία ελληνική.
















