pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Καρύδια: Ο καρπός της μακροζωίας

30/11/2013 - 3:56μμ
Καρύδια: Ο καρπός της μακροζωίας
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Ασπίδα προστασίας για την υγεία μας αποτελούν τα καρύδια, που είναι οι υγιεινότεροι ξηροί καρποί.

Προστατεύουν από ορισμένους τύπους καρκίνου, διαβήτη, μειώνουν τη χοληστερόλη και προστατεύουν την καρδία μας.

Τι προσφέρουν στην υγεία

Σύμφωνα με αμερικανούς επιστήμονες, τα καρύδια περιέχουν τις περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες από όλους τους ξηρούς καρπούς. Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες και σταματούν τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκαλούν βλάβες στα κύτταρα. Όλοι οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη θρεπτική αξία, όμως τα καρύδια είναι υγιεινότερα από τα φυστίκια, τα αμύγδαλα και τα φυστίκια Αιγίνης.

Οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Σκράντον στην Πενσιλβάνια ανέλυσαν τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών ουσιών σε εννέα τύπους ξηρών καρπών και βρήκαν ότι στα καρύδια, όχι μόνο η ποσότητα των αντιοξειδωτικών είναι διπλάσια από τους υπόλοιπους καρπούς αλλά είναι και πολύ καλύτερης ποιότητας. Επίσης, η δράση τους είναι δύο ως 15 φορές ισχυρότερη από τη βιταμίνη Ε, που επίσης προστατεύει τα κύτταρα του οργανισμού. Τέλος, τα καρύδια υπερτερούν έναντι των υπόλοιπων ξηρών καρπών και για ένα ακόμα στοιχείο: «Η ποιότητα των αντιοξειδωτικών μειώνεται όταν ψήνονται οι καρποί. Τα καρύδια συνήθως τρώγονται άψητα κι έτσι διατηρούν την ποιότητά τους», εξηγεί ο Τζο Βίνσον, επιστήμονας που συμμετείχε στην έρευνα.

Μακροζωία

Τα καρύδια δεν κάνουν  καλό μόνο στη υγεία, δεν δίνουν αποκλειστικά και μόνο ενέργεια, αλλά προσφέρουν και μακροζωία σύμφωνα με  ερευνητές από τη Νέα Αγγλία. Η σχετική μελέτη δημοσιεύτηκε στην Ιατρική Επιθεώρηση της Νέας Αγγλίας και απέδειξε ότι το μεγαλύτερο όφελος αποκομίζουν όσοι τα καταναλώνουν σε καθημερινή βάση, αντίθετα με εκείνους που δεν τα πλησιάζουν καθόλου.

Οι επιστήμονες παρακολούθησαν επί 30 χρόνια συνολικά 120.000 εθελοντές για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι όσοι έτρωγαν συχνότερα καρύδια τόσο μειωνόταν ο κίνδυνος να πεθάνουν στο μεσοδιάστημα. Σύμφωνα με τα στατιστικά όσοι έτρωγαν καρύδια μία φορά την εβδομάδα είχαν κατά 11% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν σε σύγκριση με όσους δεν έτρωγαν ποτέ καρύδια.

Αντίστοιχα, ο κίνδυνος ήταν μειωμένος κατά 13% σε όσους έτρωγαν έως τέσσερις μερίδες καρυδιών την εβδομάδα και κατά 20% σε όσους έτρωγαν καθημερινά ποσότητα καρυδιών ίση με μια φούχτα.

Ο επικεφαλής ερευνητής δρ Τσαρλς Φακς, καθηγητής Ιατρικής στο Χάρβαρντ και διευθυντής του Κέντρου Γαστρεντερικών Καρκίνων του Dana-Farber, αναφέρει στην ιατρική επιθεώρηση ότι το μεγαλύτερο όφελος αφορούσε τους θανάτους από στεφανιαία νόσο, οι οποίοι ήταν μειωμένοι κατά 29% στους εθελοντές που έτρωγαν καθημερινά καρύδια.

Ειδικότερα οι εθελοντές που έτρωγαν συχνά καρύδια και ακολουθούσαν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, είχαν λιγότερες πιθανότητες να καπνίζουν ή να είναι υπέρβαροι και περισσότερες να γυμνάζονται συστηματικά.

Εντούτοις, τα ποσοστά της μείωσης των θανάτων που συσχετίσθηκαν με τα καρύδια, δεν άλλαξαν όταν οι ερευνητές έλαβαν υπ’ όψιν και αυτές τις παραμέτρους, οι οποίες τεκμηριωμένα επηρεάζουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου.

Πηγή: healthyliving.gr – activeman.gr

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: EUROKINISSI / Αντώνης Νικολόπουλος)

Μύθος του στίβου ο Μίλτος Τεντόγλου – Πρωταθλητής Ευρώπης για 4η φορά!

4 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Klodian Lato)

Champions League: Αποχαιρέτησε τα… αστέρια ο Ολυμπιακός και πάει στη League Phase του Europa League

4 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI)

Conference League: Λυτρώθηκε στην παράταση ο Παναθηναϊκός

4 ώρες πριν
Απαραίτητα τα ειδικά γυαλιά για να δει κανείς την έκλειψη Ηλίου (φωτ. αρχείου: EPA / Rodrigo Sura)

12 Αυγούστου: Ολική έκλειψη Ηλίου – Από ποιες περιοχές θα περάσει το «μονοπάτι της ολότητας»

5 ώρες πριν
Τα κατάλοιπα της ρωμαϊκής έπαυλης της Αγίας Ευφημίας (φωτ.: ΥΠΠΟ)

Κεφαλονιά: Η ρωμαϊκή έπαυλη με τα ψηφιδωτά που έγινε χώρος ταφής

6 ώρες πριν
Συντροφιά Ελλήνων στα Κοτύωρα. Ανάμεσά τους ο Βασίλης Χατσιπαυλίδης. Καρτ ποστάλ με ημερομηνία 6 Ιουλίου 1929 (φωτ.: Ελληνικό Μωσαϊκό / Ιωάννα Πασαλίδου)

Κοτύωρα: Όταν το καλοκαίρι δεν είχε όνομα – Οι «σάπιες μέρες» του Αυγούστου

6 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign