Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Στάση εργασίας έχουν εξαγγείλει για την Πέμπτη 20 Απριλίου, από τις 11:00 έως τις 16:00, οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.
Το ΔΣ της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ αποφάσισε την πραγματοποίηση της τρίτης εξ αναβολής Γενικής Συνέλευσης, στο αμαξοστάσιο Αττικής, με θέματα τον οικονομικό και διοικητικό απολογισμό.
Τα οχήματα αναμένεται να αρχίσουν να αποσύρονται από τις 10:00 ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται μετά τις 17:00.
















