pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Οι ξηροί καρποί ως όπλο επιβίωσης από καρκίνο του εντέρου

2/03/2018 - 12:18μμ
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Οι άνθρωποι που πάσχουν από καρκίνο του παχέος εντέρου –ακόμη και τρίτου σταδίου– και οι οποίοι τρώνε τακτικά ξηρούς καρπούς, έχουν σημαντικά μικρότερο κίνδυνο να επιδεινωθεί ο καρκίνος τους και να πεθάνουν πρόωρα, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη αμερικανική επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Yale, με επικεφαλής τον Τσαρλς Φουξ, διευθυντή του Κέντρου Καρκίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό κλινικής ογκολογίας Journal of Clinical Oncology, παρακολούθησαν 826 άτομα σε μια κλινική δοκιμή επί εξίμισι χρόνια κατά μέσο όρο.

Οι συμμετέχοντες, που όλοι είχαν προηγουμένως υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για αφαίρεση όγκου και χημειοθεραπεία, χωρίσθηκαν σε δύο ομάδες.

Η μία, που κατανάλωνε τουλάχιστον δύο μερίδες ξηρών καρπών την εβδομάδα, είχε κατά μέσο όρο 42% βελτίωση στην επιβίωση με ύφεση του καρκίνου και 57% βελτίωση στη συνολική επιβίωση (παράταση ζωής), σε σχέση με όσους ασθενείς δεν έτρωγαν ξηρούς καρπούς. Το όφελος φάνηκε να είναι μεγαλύτερο για όσους έτρωγαν αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, φιστίκια κάσιους και ελαιοκάρυδα (πεκάν) και λιγότερο για όσους έτρωγαν αράπικα φιστίκια.

Αρκετές προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι ξηροί καρποί, ανάμεσα σε άλλα οφέλη για την υγεία, μειώνουν την αντίσταση του οργανισμού στην ινσουλίνη βοηθώντας έτσι στη ρύθμιση του σακχάρου και στη θεραπεία του διαβήτη τύπου 2, ενώ επίσης συμβάλλουν στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, καθώς ικανοποιούν την πείνα με μικρότερη ποσότητα τροφής.

Συχνά οι άνθρωποι αποφεύγουν τους ξηρούς καρπούς λόγω ανησυχίας για τη σχετικά υψηλή περιεκτικότητά τους σε λίπη. Για παράδειγμα, μια μερίδα 24 αμυγδάλων περιέχει περίπου 200 θερμίδες και 14 γραμμάρια λιπών. Όμως, όπως τόνισαν οι ερευνητές, στην πραγματικότητα όσοι τρώνε συχνά ξηρούς καρπούς είναι πιο αδύνατοι από όσους δεν τρώνε.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Παύλος Δρακόπουλος.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: pixabay.com /users/startupstockphotos-690514/)

Ανεργία: Νέα κρίση στην απασχόληση των νέων σε παγκόσμια κλίμακα

20 λεπτά πριν
(Φωτ. αρχείου: Χριστίνα Κωνσταντάκη)

Μετρό: Διακοπή δρομολογίων στη Γραμμή 2 λόγω απόπειρας αυτοκτονίας στον Άγιο Αντώνιο

49 λεπτά πριν
Ο Ζώρας Μελισσανίδης, στο Αρχονταρίκι του περίβλεπτου κτηρίου που ανεγέρθη στη μνήμη του από τους γιους Δημήτρη και Ιάκωβο Μελισσανίδη, στην Παναγία Σουμελά (φωτ.: Πόπη Παπαγεωργίου)

Μελισσανίδειον Μέλαθρον: Ένα σύγχρονο κτήριο στην Παναγία Σουμελά, σημείο αναφοράς για τον ποντιακό ελληνισμό

1 ώρα πριν
Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς  στην αίθουσα ενημέρωσης του Λευκού Οίκου στην Ουάσιγκτον (φωτ.: EPA/JIM LO SCALZO)

Financial Times: Ο Τζέι ντι Βανς ζήτησε από την Ουκρανία να σταματήσει τις επιθέσεις με drone στον Εύξεινο Πόντο

2 ώρες πριν
Σκίτσο που απεικονίζει τα όμορφα σπίτια της Ίμερας (εικ.: «Τραπεζούς, στα Ίχνη των Μεγάλων Κομνηνών τομ. Β΄, Μίλητος»)

Οι οκτώ Πόντιοι και οι εννέα φωτιές: Χαριτωμένο ανέκδοτο για τους Ιμεραίους

2 ώρες πριν
(Φωτ.: Μαρίλια Βασιλακοπούλου / EUROKINISSI)

Μίλτος Τεντόγλου: Ξέχασα το χρυσό μετάλλιο! – Απολαυστικός ο Γρεβενιώτης πρωταθλητής

3 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign