pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Η καφεΐνη μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου στις γυναίκες με διαβήτη

16/09/2017 - 10:07πμ
Ποια η σχέση καφέ, τσαγιού και καρκίνου του πνεύμονα
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Οι γυναίκες με διαβήτη που πίνουν συχνά καφέ ή τσάι με καφεΐνη, έχουν αυξημένη πιθανότητα να ζήσουν περισσότερο, σε σχέση με όσες δεν κάνουν καθόλου κατανάλωση καφεΐνης, σύμφωνα με μια νέα πορτογαλική επιστημονική έρευνα.

Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει τα οφέλη του καφέ στο γενικό πληθυσμό, αλλά η νέα έρευνα εστιάζει στους διαβητικούς.

Όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση καφεΐνης, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου για μια διαβητική γυναίκα. Για άγνωστο λόγο, η μελέτη δεν διαπίστωσε ανάλογη συσχέτιση στην περίπτωση των ανδρών διαβητικών.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Νταβίντ Καρβάλιο και τον δρα Ζοάο Σέρζιο Νέβες του Πανεπιστημίου του Πόρτο, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD) στη Λισαβόνα, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 3.000 άτομα με διαβήτη. Οι επιστήμονες κατέγραψαν την κατανάλωση καφεΐνης από κάθε συμμετέχοντα και τη συσχέτισαν με τη θνησιμότητα. Σε χρονικό διάστημα 11 ετών πέθαναν 618 άνθρωποι.

Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες με διαβήτη που κατανάλωναν έως 100 μιλιγκράμ καφεΐνης (ένα καφέ περίπου) τη μέρα, είχαν κατά μέσο όρο 51% μικρότερη πιθανότητα να πεθάνουν πρόωρα, σε σχέση με όσες δεν έπιναν καθόλου καφέ ή τσάι.

Όσες κατανάλωναν 100 έως 200 μιλιγκράμ καφεΐνης καθημερινά, είχαν 57% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου, ενώ για ημερήσια κατανάλωση άνω των 200 μιλιγκράμ καφεΐνης (περίπου δύο καφέδες), ο κίνδυνος ήταν μειωμένος κατά 66%. Οι γυναίκες που έπιναν καφέ, είχαν κυρίως μειωμένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια, ενώ όσες έπιναν κυρίως τσάι, είχαν μειωμένο κίνδυνο καρκίνου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Ζώρας Μελισσανίδης, στο Αρχονταρίκι του περίβλεπτου κτηρίου που ανεγέρθη στη μνήμη του από τους γιους Δημήτρη και Ιάκωβο Μελισσανίδη, στην Παναγία Σουμελά (φωτ.: Πόπη Παπαγεωργίου)

Μελισσανίδειον Μέλαθρον: Ένα σύγχρονο κτήριο στην Παναγία Σουμελά, σημείο αναφοράς για τον ποντιακό ελληνισμό

4 λεπτά πριν
Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς  στην αίθουσα ενημέρωσης του Λευκού Οίκου στην Ουάσιγκτον (φωτ.: EPA/JIM LO SCALZO)

Financial Times: Ο Τζέι ντι Βανς ζήτησε από την Ουκρανία να σταματήσει τις επιθέσεις με drone στον Εύξεινο Πόντο

29 λεπτά πριν
Σκίτσο που απεικονίζει τα όμορφα σπίτια της Ίμερας (εικ.: «Τραπεζούς, στα Ίχνη των Μεγάλων Κομνηνών τομ. Β΄, Μίλητος»)

Οι οκτώ Πόντιοι και οι εννέα φωτιές: Χαριτωμένο ανέκδοτο για τους Ιμεραίους

54 λεπτά πριν
(Φωτ.: Μαρίλια Βασιλακοπούλου / EUROKINISSI)

Μίλτος Τεντόγλου: Ξέχασα το χρυσό μετάλλιο! – Απολαυστικός ο Γρεβενιώτης πρωταθλητής

1 ώρα πριν
Στιγμιότυπο από το περσινό, 2ο Ποντιακό Πανοΰρ (φωτ.: facebook / Σύλλογος Ποντίων Λαυρίου «Ο Μιθριδάτης»)

«Μιθριδάτης» Λαυρίου: 3ο Ποντιακό Πανοΰρ και εορτασμός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου με το πάτριο ημερολόγιο

2 ώρες πριν
Άνθρωποι περπατούν κοντά στα συντρίμμια ενός σπιτιού στη γειτονιά Κοροσίτο της Περέιρα, στην Κολομβία (φωτ.: EPA/CARLOS ORTEGA)

Κολομβία: Διάσωση γυναίκας 30 ώρες μετά τον σεισμό των 7,4 βαθμών

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign