Η αστυνομία στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα ότι ερευνά έναν εργαζόμενο σε νοσοκομείο ως ύποπτο για συλλογή και αποθήκευση μελών σώματος στο διαμέρισμά του, για προσωπική κατανάλωση.
Η εικαζόμενη περίπτωση κανιβαλισμού από τον 30χρονο φέρεται να συνέβη στη Βουδαπέστη.
Οι αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο. Κατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν τα μέλη του ανθρώπινου σώματος και είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στο χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία. Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά στην οικογένεια και τους φίλους του για τη μακάβρια έλξη του, και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.
Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση. Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.
















