Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Δώδεκα σχολικές μονάδες, έξι γυμνάσια και έξι λύκεια, θα λειτουργήσουν από το νέο σχολικό έτος ως Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία. Όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ (658/Β’/17.02.2025) η έναρξη λειτουργίας θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2025. Οι σχολικές μονάδες είναι:
- 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ξάνθης
- 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ξάνθης
- 52ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αθηνών
- 52ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αθηνών
- 5ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Περιστερίου
- 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο «ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ»
- 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αχαρνών
- 7ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αχαρνών
- 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Κοζάνης
- 3ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Κοζάνης
- 12ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
- 16ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης «ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ».
⇒ Διαβάστε το ΦΕΚ εδώ.
















