Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων διοργανώνει την παρουσίαση του βιβλίου της Αγγελικής Παμπουκίδου Οι νεράιδες του Πόντου την Τρίτη 14 Μαΐου στις 20:00, στο Θέατρο «Άνετον», στη Θεσσαλονίκη.
















