Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Μαθητές από το 4ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου διοργανώνουν εκδήλωση μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου την Παρασκευή 18 Μαΐου, στις 09:00, στους χώρους του σχολείου.
- Διαβάστε για τη Γενοκτονία των Ποντίων και συγκλονιστικές Μαρτυρίες στις σχετικές ενότητες του pontos-news.gr.
















