pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Πώς μπορεί το περπάτημα να σώσει τη ζωή σας

19/10/2017 - 12:02μμ
Τμήμα γυμναστικής για γυναίκες αλλά και τάε κβον ντο σε ποντιακό σύλλογο
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Πιστεύετε ότι θα πρέπει να λιώσετε τις σόλες των παπουτσιών σας προκειμένου να έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα που μπορεί να σας δώσει το περπάτημα; Ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε, λέει η μελέτη που παρουσιάστηκε από την δρ Άλπα Πατέλ και την ομάδα της. Σύμφωνα με τη σχετική δημοσίευση που έκαναν στο αμερικανικό περιοδικό προληπτικής ιατρικής American Journal of Preventive Medicine, ακόμα και μόλις δύο ώρες περπάτημα την εβδομάδα είναι αρκετές για να μειωθεί ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου.

Μάλιστα, οι ειδικοί συνιστούν 150 λεπτά μέτριας άσκησης την εβδομάδα ή 75 λεπτά άσκησης με μεγάλη ένταση. Συνεπώς, ακόμα και λίγο χρόνο να αφιερώνει κανείς στο περπάτημα, δεν πάει χαμένος!

Οι ερευνητές μελέτησαν στοιχεία για περίπου 140.000 ανθρώπους. Από αυτούς το 95% περπατούσαν λιγότερο ή περισσότερο (το 5% σχεδόν καθόλου), ενώ σχεδόν οι μισοί χρησιμοποιούσαν το περπάτημα ως τη μόνη τους άσκηση. Λαμβάνοντας υπόψη άλλους παράγοντες κινδύνου (κάπνισμα, παχυσαρκία κ.ά.), η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ακόμη και λιγότερες από δύο ώρες περπάτημα μέσα στην εβδομάδα σχετίζονται με μειωμένη θνησιμότητα από οποιαδήποτε αιτία, σε σχέση με καθόλου περπάτημα. Με 2,5 έως 5 ώρες περπάτημα την εβδομάδα, χωρίς άλλη άσκηση, ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου ήταν μειωμένος κατά 20% κατά μέσο όρο.

Το όφελος για όσους κάνουν περπάτημα ως τη μοναδική άσκηση είναι μεγαλύτερο σε ό,τι αφορά την πιθανότητα πρόωρου θανάτου από παθήσεις των πνευμόνων. Ο κίνδυνος αυτός είναι μειωμένος κατά 35% για όσους περπατούν πάνω από έξι ώρες την εβδομάδα (χωρίς άλλη άσκηση). Ο κίνδυνος είναι επίσης μειωμένος κατά περίπου 20% για τον πρόωρο θάνατο από καρδιαγγειακά αίτια και κατά 9% από καρκίνο.

«Το περπάτημα είναι η τέλεια άσκηση γιατί είναι απλή, δωρεάν, βολική, δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό ή εκπαίδευση και μπορεί να την κάνει κανείς ανεξαρτήτως ηλικίας», δήλωσε η δρ Άλπα Πατέλ, και τόνισε ότι, ιδίως καθώς γερνάει ο πληθυσμός, το τακτικό περπάτημα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη δημόσια υγεία, αν γίνει συνήθεια στους περισσότερους ανθρώπους.

  • Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Ζώρας Μελισσανίδης, στο Αρχονταρίκι του περίβλεπτου κτηρίου που ανεγέρθη στη μνήμη του από τους γιους Δημήτρη και Ιάκωβο Μελισσανίδη, στην Παναγία Σουμελά (φωτ.: Πόπη Παπαγεωργίου)

Μελισσανίδειον Μέλαθρον: Ένα σύγχρονο κτήριο στην Παναγία Σουμελά, σημείο αναφοράς για τον ποντιακό ελληνισμό

19 λεπτά πριν
Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς  στην αίθουσα ενημέρωσης του Λευκού Οίκου στην Ουάσιγκτον (φωτ.: EPA/JIM LO SCALZO)

Financial Times: Ο Τζέι ντι Βανς ζήτησε από την Ουκρανία να σταματήσει τις επιθέσεις με drone στον Εύξεινο Πόντο

44 λεπτά πριν
Σκίτσο που απεικονίζει τα όμορφα σπίτια της Ίμερας (εικ.: «Τραπεζούς, στα Ίχνη των Μεγάλων Κομνηνών τομ. Β΄, Μίλητος»)

Οι οκτώ Πόντιοι και οι εννέα φωτιές: Χαριτωμένο ανέκδοτο για τους Ιμεραίους

1 ώρα πριν
(Φωτ.: Μαρίλια Βασιλακοπούλου / EUROKINISSI)

Μίλτος Τεντόγλου: Ξέχασα το χρυσό μετάλλιο! – Απολαυστικός ο Γρεβενιώτης πρωταθλητής

2 ώρες πριν
Στιγμιότυπο από το περσινό, 2ο Ποντιακό Πανοΰρ (φωτ.: facebook / Σύλλογος Ποντίων Λαυρίου «Ο Μιθριδάτης»)

«Μιθριδάτης» Λαυρίου: 3ο Ποντιακό Πανοΰρ και εορτασμός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου με το πάτριο ημερολόγιο

2 ώρες πριν
Άνθρωποι περπατούν κοντά στα συντρίμμια ενός σπιτιού στη γειτονιά Κοροσίτο της Περέιρα, στην Κολομβία (φωτ.: EPA/CARLOS ORTEGA)

Κολομβία: Διάσωση γυναίκας 30 ώρες μετά τον σεισμό των 7,4 βαθμών

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign