pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Πότε ακυρώνονται τα οφέλη του πράσινου τσαγιού

28/08/2016 - 11:56πμ
Πότε ακυρώνονται τα οφέλη του πράσινου τσαγιού
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Οι ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού είναι αναμφισβήτητες, πρόσφατες μελέτες όμως καταδεικνύουν ότι αυτές μπορούν να ακυρωθούν όταν η πρόσληψη πράσινου τσαγιού συνοδεύεται από τη λήψη σιδήρου. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Pathology υποστηρίζει ότι η συμβολή του πράσινου τσαγιού στη μείωση τηςχοληστερόλης και της γενικής φλεγμονής σε ασθενείς με νόσο του ευερέθιστου εντέρου, μπορεί να μειωθεί ή και να ακυρωθεί πλήρως όταν η διατροφή μας είναι πλούσια σε σίδηρο.

«Το όφελος του πράσινου τσαγιού εξαρτάται από τη βιοδιαθεσιμότητα των ενεργών συστατικών του.

»Δεν είναι μόνο θέμα του τι τρώμε γενικά, αλλά και του τι τρώμε μαζί με το πράσινο τσάι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δρ Beng San Yeoh, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.


(Φωτ.: EPA / David Chang)

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Penn State που εξέτασαν σε συνθήκες εργαστηρίου τη σχέση μεταξύ του πράσινου τσαγιού και του διατροφικού σιδήρου, διαπίστωσαν τα εξής: Όταν το πράσινο τσάι καταναλώνεται μαζί με συμπληρώματα σιδήρου ή με τροφές πλούσιες σε σίδηρο (κόκκινο κρέας, ελιές κ.α.), τότε το κύριο αντιοξειδωτικό του τσαγιού, η επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), δεσμεύεται από τον σίδηρο.

Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι οι ασθενείς με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, είναι αναγκασμένοι τις περισσότερες φόρες να παίρνουν συμπληρώματα σιδήρου, μιας και ένα από τα πιο διαδεδομένα συμπτώματα της ασθένειας είναι η αιμορραγία από το ορθό.

Πηγή: medicaldaily.com

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Άνθρωποι περπατούν κοντά στα συντρίμμια ενός σπιτιού στη γειτονιά Κοροσίτο της Περέιρα, στην Κολομβία (φωτ.: EPA/CARLOS ORTEGA)

Κολομβία: Διάσωση γυναίκας 30 ώρες μετά τον σεισμό των 7,4 βαθμών

2 λεπτά πριν
(Φωτ.: ΕΟΚ)

Ευρωπαϊκό U16: Στην Α’ κατηγορία η Εθνική κορασίδων!

27 λεπτά πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)

Μέσα Αυγούστου: Μαντέψτε τι καιρό θα κάνει!

51 λεπτά πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Αντώνης Νικολόπουλος)

Μύθος του στίβου ο Μίλτος Τεντόγλου – Πρωταθλητής Ευρώπης για 4η φορά!

9 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Klodian Lato)

Champions League: Αποχαιρέτησε τα… αστέρια ο Ολυμπιακός και πάει στη League Phase του Europa League

9 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI)

Conference League: Λυτρώθηκε στην παράταση ο Παναθηναϊκός

10 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign