pontosnews.gr
Τετάρτη, 12/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Προλάβετε τον καρκίνο κάνοντας 10 απλά πράγματα

27/03/2014 - 6:02μμ
Προλάβετε τον καρκίνο κάνοντας 10 απλά πράγματα
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Προλάβετε τον καρκίνο κάνοντας 10 απλά πράγματα!

Ο καρκίνος είναι μία από τις πιο «ύπουλες» ασθένειες. Μάλιστα, σε πολλές μορφές του, η εκδήλωση των συμπτωμάτων σε προχωρημένο στάδιο, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστερημένη κινητοποίηση του ασθενούς και διάγνωση, με ολέθρια πολλές φορές αποτελέσματα για την υγεία.

Δείτε τις 10 συνήθειες που «τρέμει» ο καρκίνος και θα σας βοηθήσουν να τον «προλάβετε»:

Μην ξεχνάτε να γυμνάζεστε. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Βερμόντ, οι πιο γυμνασμένοι άντρες είχουν 68% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του πνεύμονα και 38% λιγότερες πιθανότητες για καρκίνο του παχέος εντέρου.

Περιορίστε τα τηγανητά. Όπως προέκυψε από μελέτη του Ερευνητικού Κέντρου για τον Καρκίνο στο Σιάτλ, Fred Hutchinson, όσοι καταναλώνουν τηγανητά ή
γλυκά όπως ντόνατ, συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα, διατρέχουν 37% μεγαλύτερο κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη.

Γνωρίστε τον χυμό από ρόδι. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν διαπίστωσαν ότι ο χυμός από το ρόδι μπορεί να ανακόψει την ανάπτυξη καρκίνου του πνεύμονα. Προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει ότι ο χυμός ροδιού καθυστερεί τον καρκίνο του προστάτη και σταθεροποιεί τα επίπεδα του PSA σε άνδρες που έχουν υποβληθεί σε θεραπεία για τον καρκίνο.

Κάνετε συχνά εξετάσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αν όλοι οι άνθρωποι άνω των 50 ετών υποβάλλονταν σε τακτικές εξετάσεις για τον καρκίνο του παχέος εντέρου, το 60% των θανάτων από τη νόσο θα μπορούσε να αποφευχθεί.

Φάτε μούρα. Όπως διαπίστωσαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Rutgers, τα μούρα, χάρη σε μια ένωση που ονομάζεται πτεροστιλβένη, έχουν τη δυνατότητα να μειώνουν τις προκαρκινικές αλλοιώσεις στο έντερο, που ίσως εξελιχθούν σε καρκίνο του παχέος εντέρου.

Εντάξτε στη διατροφή σας τις φυτικές ίνες!Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Clinical Nutrition δείχνει πως μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να μειώσει έως και 19% τον κίνδυνο για καρκίνο του νεφρού. Συγκεκριμένα, οι φυτικές ίνες μπλοκάρουν τις καρκινογόνες τοξίνες και δεν τις επιτρέπουν να φτάσουν στο έντερο και τα νεφρά.

Αντιμετωπίστε το ροχαλητό. Σύμφωνα με μελέτη της ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν, όσοι ροχαλίζουν έχουν πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρκίνο. Με την υπνική άπνοια, τα επίπεδα του οξυγόνου στο αίμα «πέφτουν» επικίνδυνα, κάνοντας τους μικρούς υπάρχοντες όγκους να αναπτύξουν νέα αιμοφόρα αγγεία.

Σηκωθείτε από τον καναπέ. Πάνω από 92.000 περιπτώσεις καρκίνου ετησίως «πυροδοτούνται» από την καθιστική ζωή, σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Ινστιτούτου Έρευνας για τον Καρκίνο.

Αυξήστε την πρόσληψη σε βιταμίνη D. Όπως δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition, όσοι προσλαμβάνουν μέσω της διατροφής τους αρκετές ποσότητες βιταμίνης D καθημερινά παρουσιάζουν μειωμένο κίνδυνο καρκίνου κατά 77%.

Τρία καρύδια την ημέρα…Τρία καρύδια καθημερινά είναι αρκετά για να ενισχυθούν τα επίπεδα σεληνίου στον οργανισμό, περιορίζοντας, σύμφωνα με μελέτη του Χάρβαρντ, την πιθανότητα εκδήλωσης καρκίνου του προστάτη κατά 48%.

Πηγή: madata.gr

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: EUROKINISSI / Αντώνης Νικολόπουλος)

Μύθος του στίβου ο Μίλτος Τεντόγλου – Πρωταθλητής Ευρώπης για 4η φορά!

5 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Klodian Lato)

Champions League: Αποχαιρέτησε τα… αστέρια ο Ολυμπιακός και πάει στη League Phase του Europa League

5 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI)

Conference League: Λυτρώθηκε στην παράταση ο Παναθηναϊκός

5 ώρες πριν
Απαραίτητα τα ειδικά γυαλιά για να δει κανείς την έκλειψη Ηλίου (φωτ. αρχείου: EPA / Rodrigo Sura)

12 Αυγούστου: Ολική έκλειψη Ηλίου – Από ποιες περιοχές θα περάσει το «μονοπάτι της ολότητας»

6 ώρες πριν
Τα κατάλοιπα της ρωμαϊκής έπαυλης της Αγίας Ευφημίας (φωτ.: ΥΠΠΟ)

Κεφαλονιά: Η ρωμαϊκή έπαυλη με τα ψηφιδωτά που έγινε χώρος ταφής

6 ώρες πριν
Συντροφιά Ελλήνων στα Κοτύωρα. Ανάμεσά τους ο Βασίλης Χατσιπαυλίδης. Καρτ ποστάλ με ημερομηνία 6 Ιουλίου 1929 (φωτ.: Ελληνικό Μωσαϊκό / Ιωάννα Πασαλίδου)

Κοτύωρα: Όταν το καλοκαίρι δεν είχε όνομα – Οι «σάπιες μέρες» του Αυγούστου

7 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign