Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Στην Αριδαία ταξιδεύουν την Παρασκευή 30 Μαρτίου οι Νεράιδες του Πόντου. Το μυθιστόρημα της Αγγελικής Παμπουκίδου θα παρουσιαστεί στην ειδική εκδήλωση που διοργανώνουν στις 19:00 η Εύξεινος Λέσχη Αλμωπίας και οι εκδόσεις Πηγή.
Για το βιβλίο, το οποίο είναι αφιερωμένο στις αλησμόνητες πατρίδες, εκτός από τη συγγραφέα θα μιλήσουν οι:
- Παρθένα Ελευθεριάδου, φιλόλογος και υπεύθυνη της βιβλιοθήκης «Λάζαρος Επιγαρίδης» της Ευξείνου Λέσχης Αλμωπίας, και
- Θεώνη Κοσμά, ιστορικός και ηθοποιός.
Αποσπάσματα θα διαβάσει η ηθοποιός Σοφία Στεφανίδου, ενώ μουσική θα παίξουν οι Θεόδωρος Κοτίδης και Γιώργος Σοφιανίδης.
















