Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Το Κτήμα «Δέκα» στον Ασπρόπυργο διοργανώνει πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν την Κυριακή 31 Δεκεμβρίου, στις 23:30.
Στη γιορτινή βραδιά συμμετέχουν ο Ματθαίος Τσαχουρίδης, η Πέλα Νικολαΐδη, ο Ανέστης Απαζίδης και ο dj Pumb.
















