Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Συνεχίζει το κοινωνικό του έργο ο Σύλλογος Ποντίων Σταυρούπολης «Ακρίτες του Πόντου»· για 52η φορά πραγματοποίησε εθελοντική αιμοδοσία, την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016, στην αίθουσά του.
Για ακόμα μια φορά, τα χαμόγελα προσφοράς από τους εθελοντές αιμοδότες γέμισαν την αίθουσα.
Η αιμοδοσία έγινε σε συνεργασία με το «Θεαγένειο» Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Ποντιακά και άλλα εδέσματα κεράστηκαν οι αιμοδότες.
- Φωτ.: radioakrites.blogspot.gr.
















