Δύο μετάλλια και μια πέμπτη θέση ήταν ο απολογισμός του ελληνικού τζούντο στο Βαλκανικό πρωτάθλημα U21 που άνοιξε αυλαία σήμερα στο Βουκουρέστι.
Ελληνική υπόθεση αποδείχθηκε η κατηγορία των -52 κιλών. Η Χριστίνα Κεσίδου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, την ίδια στιγμή που η Φανή Πρίφτη βρέθηκε στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου των νικητριών στην ίδια κατηγορία.
Την απονομή στις νικήτριες των -52 κιλών, έκανε η συντονίστρια εκπαίδευσης του Ελληνικού Προξενείου στη Ρουμανία, κα Κατερίνα Μακρογιαννάκη.
Ακόμη ο Αλέξανδρος Πολυχρονίδης κατέλαβε την 5η θέση στα -66 κιλά.
















