Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας για την ολοκλήρωση όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Ως νέα προθεσμία ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου, με την απόφαση να αφορά σειρά δράσεων ενεργειακής αναβάθμισης για νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, η παράταση καλύπτει τα προγράμματα «Εξοικονομώ 2021», «Εξοικονομώ 2023», «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους», «Εξοικονομώ 2025» καθώς και το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις».
Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΝ, τα προγράμματα αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος της χώρας, συμβάλλοντας παράλληλα στη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας.
Με δεδομένο ότι το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, το υπουργείο τονίζει ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία είναι οριστική και δεν θα υπάρξει νέα παράταση, καλώντας τους δικαιούχους να ολοκληρώσουν άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες.
















