Σε συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου προχώρησε η Ένωση Ποντίων Σουρμένων, μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 21 Ιουνίου. Το νέο συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα στις 23 Ιουνίου, αναλαμβάνοντας τη διοίκηση του ιστορικού συλλόγου για την επόμενη θητεία.
Στη θέση του προέδρου εξελέγη ο Γιώργος Σαραφίδης, ενώ αντιπρόεδρος ανέλαβε ο Δημήτρης Κεκρίδης. Καθήκοντα γενικού γραμματέα αναλαμβάνει ο Χρήστος Γιαντομίδης και ταμία η Αντωνία Καρνέτση.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συμπληρώνουν η Ζαχαρένια Κυπριτίδου ως κοσμήτορας, ο Χρήστος Καραλής ως ειδικός γραμματέας και ο Μιχάλης Μαυρόπουλος στη θέση του εφόρου. Μέλη του συμβουλίου είναι επίσης ο Αλέξανδρος Αποστολίδης και ο Κωνσταντίνος Γεωργιάδης.
Η νέα διοίκηση αναλαμβάνει το έργο της διατήρησης και ανάδειξης της ποντιακής παράδοσης, συνεχίζοντας τη μακρόχρονη προσφορά της Ένωσης Ποντίων Σουρμένων στον πολιτισμό και την ιστορική μνήμη.

















