Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Χωρίς αντίτιμο θα μετακινηθούν και σήμερα οι Θεσσαλονικείς και οι τουρίστες στη συμπρωτεύουσα με το μετρό.
Η απόφαση ανακοινώθηκε από την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, THEMA S.A. «λόγω της αποδεδειγμένα αυξημένης επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια των αργιών και εορτών».
Δωρεάν ήταν οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού με το Μετρό Θεσσαλονίκης και χθες Κυριακή.
















