pontosnews.gr
Τετάρτη, 10/06/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Μελέτη συνδέει την κατανάλωση κόκκινου κρέατος με το διαβήτη τύπου 2

Τα ποσοστά εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 αυξάνονται ραγδαία παγκοσμίως

19/10/2023 - 1:30μμ
Κρεοπώλης στη Βαρβάκειο (φωτ.: EUROKINISSI / Αργυρώ Αναστασίου)

Κρεοπώλης στη Βαρβάκειο (φωτ.: EUROKINISSI / Αργυρώ Αναστασίου)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Τη συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος με τον αυξημένο κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2 συνδέει έρευνα που δημοσιεύεται στο American Journal of Clinical Nutrition. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Σχολή Δημόσιας Υγείας T.H. Chan του Χάρβαρντ, ανέλυσαν το ιατρικό ιστορικό και τις διατροφικές συνήθειες 216.695 ατόμων.

Το κύριο εύρημα είναι ότι διατροφή με κόκκινο κρέας συχνότερα από δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο. «Αυτό ισχύει τόσο για το επεξεργασμένο όσο και για το μη επεξεργασμένο κόκκινο κρέας», ανέφερε ο μεταδιδακτορικός ερευνητής και πρώτος συγγραφέας της μελέτης, Ξιάο Γκου.

Τα ποσοστά εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 αυξάνονται ραγδαία παγκοσμίως – η νόσος αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακές και νεφρικές παθήσεις, καρκίνο και άνοια.

Οι συγγραφείς της μελέτης διαπίστωσαν ακόμα ότι κάθε πρόσθετη ημερήσια μερίδα επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος σχετιζόταν με 46% μεγαλύτερο κίνδυνο και κάθε πρόσθετη ημερήσια μερίδα μη επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος με 24% μεγαλύτερο κίνδυνο.

Στα συμπεράσματα τονίζεται ότι η αντικατάσταση του κόκκινου κρέατος με φυτικές πηγές πρωτεΐνης, όπως οι ξηροί καρποί και τα όσπρια, αλλά και με γαλακτοκομικά, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές από τα δεδομένα που αναλύθηκαν βρήκαν ότι η αντικατάσταση μίας ημερήσιας μερίδας κόκκινου κρέατος με μία μερίδα ξηρών καρπών και οσπρίων σχετιζόταν με 30% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και η αντικατάσταση με μία μερίδα γαλακτοκομικών με 22% χαμηλότερο κίνδυνο.

Αυτό που προτείνει ο καθηγητής Επιδημιολογίας και Διατροφής και επικεφαλής συγγραφέας Βάλτερ Βίλετ είναι μία μερίδα κόκκινο κρέας την εβδομάδα, προσθέτοντας ότι μια τέτοια επιλογή θα βοηθούσε και στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γυναίκα κάνει ένεση με φάρμακο της κατηγορίας GLP-1
ΥΓΕΙΑ

Φάρμακα για αδυνάτισμα συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, δείχνει μεγάλη μελέτη

6/06/2026 - 12:51μμ
(Φωτ.: pexels.com)
ΥΓΕΙΑ

ΠΟΥ: 1,5 εκατομμύριο θάνατοι ετησίως από μολυσμένα τρόφιμα – Στο «στόχαστρο» τα παιδιά κάτω των 5 ετών

4/06/2026 - 7:42μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/matthiasboeckel-3930681/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΦΕΤ: Άμεση ανάκληση παρτίδας γνωστής συσκευασμένης σαλάτας λόγω λιστέριας

3/06/2026 - 5:37μμ
Στιγμιότυπο από την κεντρική αγορά Πειραιά (φωτ.: EUROKINISSI / Αναστάσιος Ναρεκιάν)
ΥΓΕΙΑ

Αλκοόλ και υγεία: Νέα μελέτη συνδέει την κατανάλωση με αυξημένο κίνδυνο για 20 παθήσεις

3/06/2026 - 12:34μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Νέα ελπίδα για τον καρκίνο στο πάγκρεας: Χάπι φαίνεται να διπλασιάζει τον χρόνο επιβίωσης των ασθενών

1/06/2026 - 8:33μμ
Συντονιστής του προγράμματος U-Report της UNICEF φορά προστατευτικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια εκστρατείας ενημέρωσης για τον Έμπολα στην Γκόμα, στην επαρχία Βόρειο Κίβου της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Marie Jeanne Munyerenkana)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Ο ΠΟΥ προκρίνει πειραματικές θεραπείες και νέα εμβόλια για το στέλεχος που πλήττει το Κονγκό

30/05/2026 - 11:23μμ
Διάφορες εφαρμογές σε κινητό τηλέφωνο, για πρόσβαση στα social media (φωτ.: EPA / Andy Rain)
ΥΓΕΙΑ

«Τα social media είναι σαν το κάπνισμα για τα παιδιά»: Σήμα κινδύνου από Βρετανούς γιατρούς

27/05/2026 - 5:54μμ
Μέρος της εξωτερικής άποψης της έδρας του ΠΟΥ στη Γενεύη (φωτ. αρχείου: EPA/ Salvatore di Nolfi)
ΥΓΕΙΑ

Συναγερμός από τον ΠΟΥ για τον έμπολα: Η επιδημία μάς ξεπερνά σε ρυθμό, είμαστε ένα βήμα πίσω

25/05/2026 - 6:50μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/nickype-10327513/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΟΦ: Νέο «μπλόκο» στη λιανική πώληση ξηρού άνθους κάνναβης

21/05/2026 - 10:00μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Με τρία νέα δωρεάν προγράμματα πρόληψης διευρύνεται το «Προλαμβάνω»

16/05/2026 - 3:08μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τμήμα της αφίσας της εκδήλωσης

Θεσσαλονίκη: Τα άγνωστα αρχεία του Ιατρικού Συλλόγου «φωτίζουν» τη μοίρα των Εβραίων γιατρών στην Κατοχή

18 λεπτά πριν
(Φωτ. αρχείου: Χριστίνα Κωνσταντάκη)

Μεγάλη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Αττική για την εξάρθρωση σπείρας που διακινούσε όπλα και ναρκωτικά

44 λεπτά πριν
(Φωτ.: Museums Victoria / creativecommons.org)

Από το Καστελόριζο στη Μελβούρνη: Η παραδοσιακή φορεσιά της Μαρίας Μάρκου «αφηγείται» το ταξίδι της ελληνικής ψυχής στη διασπορά

1 ώρα πριν
Μια γυναίκα περνά μπροστά από πολιτικές αφίσες τοιχοκολλημένες σε δρόμο της Βηρυτού, στον Λίβανο. Οι αφίσες απεικονίζουν ένα χέρι στα χρώματα της αμερικανικής σημαίας να κρατά ένα στιλέτο που συμβολίζει το Ισραήλ, με τη λεζάντα: «Η Αμερική είναι πανούκλα και η πανούκλα είναι η Αμερική» (φωτ.: EPA/WAEL HAMZEH)

Πόλεμος στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν βομβαρδίζει αμερικανικές βάσεις στον Κόλπο – Δραματική η κατάσταση στον νότιο Λίβανο

2 ώρες πριν
(Φωτ.: facebook.com/Πολιτιστικός Σύλλογος Νιψας Έβρου)

Αλεξανδρούπολη: Βιωματικό ταξίδι στην ιστορία και τον πολιτισμό του Πόντου για τους μαθητές του 3ου Δημοτικού

2 ώρες πριν
(Φωτ. αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»: Καθυστερήσεις λόγω προγραμματισμένων ελέγχων από την ΥΠΑ

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign