Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ανοίγουν και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί από τη Δευτέρα 17 Μαΐου. Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί είχαν μείνει εκτός από το γενικό άνοιγμα των σχολείων που έγινε αυτή τη Δευτέρα 10 Μαΐου.
Τα παιδιά δεν θα υποβάλλονται σε self-test, σε αντίθεση με τους εργαζόμενους που θα πρέπει να κάνουν το τεστ για να μετακινούνται στο χώρο εργασίας τους. Κάθε εβδομάδα οι εργαζόμενοι θα πρέπει να υποβάλλονται σε δύο αυτοδιαγνωστικά τεστ.
















