Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Κατά τη διάρκεια των γιορτών στον Πόντο συνήθιζαν να σφάζουν μοσχάρι, χοιρινό ή πρόβατο και να φτιάχνουν καβουρμά και στούδια. Αυτή την παμπάλαια τεχνική του καβουρμά, του κρέατος που μπορούσε να διατηρηθεί για πολλούς μήνες, θα δείξουν για μία ακόμα χρονιά οι Πόντιοι της Αλεξάνδρειας.
Έτσι, ο Σύλλογος Ποντίων Αλεξάνδρειας και Περιχώρων θα αναβιώσει το έθιμο του καβουρμά την Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου, στις 12:00, στη Στέγη του.
















