pontosnews.gr
Τρίτη, 11/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Η βιταμίνη D και ο κίνδυνος επιπλοκών και θανάτου από Covid-19

28/09/2020 - 5:46μμ
Η βιταμίνη D και ο κίνδυνος επιπλοκών και θανάτου από Covid-19
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Οι ασθενείς που νοσηλεύονται με Covid-19 και διαθέτουν επαρκή επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό τους (τουλάχιστον 30 ng/mL 25 υδροξυβιταμίνης D), έχουν σημαντικά μειωμένο κίνδυνο επιπλοκών όπως η υποξία και πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Επιπλέον, αυτοί οι ασθενείς έχουν χαμηλότερα επίπεδα του δείκτη φλεγμονής CRP και υψηλότερα επίπεδα λεμφοκυττάρων (κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος που βοηθούν στην καταπολέμηση μίας λοίμωξης).

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Μάικλ Χόλικ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS One, ανέλυσαν στοιχεία για 235 ασθενείς εισηγμένους στο νοσοκομείο με διάγνωση Covid-19. Διαπιστώθηκε ότι οι ασθενείς άνω των 40 ετών με επαρκή επίπεδα βιταμίνης D ήταν 51,5% λιγότερο πιθανό να πεθάνουν από κορονοϊό, σε σχέση με όσους είχαν ανεπαρκή επίπεδα της εν λόγω βιταμίνης (κάτω από 30 ng/mL).

«Η νέα μελέτη παρέχει άμεσες ενδείξεις ότι η επάρκεια σε βιταμίνη D μπορεί να μειώσει τις επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένης της “καταιγίδας κυτταροκινών” και τελικά την πιθανότητα θανάτου από Covid-19», δήλωσε ο δρ Χόλικ. Ο ίδιος είχε δημοσιεύσει, πρόσφατα, σχετική έρευνα, σύμφωνα με την οποία η επάρκεια βιταμίνης D μειώνει κατά 54% την πιθανότητα να κολλήσει κανείς τον κορονοϊό, κάτι που ισχύει και με άλλους ιούς όπως της γρίπης.

Θεραπεία με βιταμίνη D
Άλλη πρόσφατη έρευνα σε 489 ασθενείς, η οποία δημοσιεύθηκε στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open, είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η θεραπεία με βιταμίνη D μπορεί να μειώσει γενικότερα την πιθανότητα ιογενών λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος, ιδιαίτερα σε ασθενείς με ανεπάρκεια βιταμίνης D. Μεταξύ των ασθενών με ανεπάρκεια βιταμίνης D το ποσοστό των θετικών κρουσμάτων Covid-19 ήταν 21,6%, συγκριτικά με 12,2% μεταξύ των ασθενών με επάρκεια βιταμίνης D.

Σύνδεσμος για την επιστημονική δημοσίευση: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0239799

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Παύλος Δρακόπουλος.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μέλη της ανασκαφικής ομάδας εργάζονται στο σπήλαιο Κοσκάρλι, περίπου 40 χλμ. νότια της Τραπεζούντας, κατά την πρώτη ανασκαφική περίοδο το 2024 (φωτ.: Karadeniz Technical University / Department of Archaeology)

Τραπεζούντα: Το σπήλαιο που φωτίζει την προϊστορία του Πόντου – Ευρήματα σχεδόν 15.000 ετών

6 λεπτά πριν
Στιγμιότυπο από το Taste of the Danforth 2026, στο Τορόντο του Καναδά (φωτ.: Beach Metro / Alizée Legrain)

Καναδάς: Η Ντάνφορθ μύρισε ξανά Ελλάδα – Περίπου 2 εκατ. επισκέπτες στο φεστιβάλ

30 λεπτά πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Στέλιος Μισίνας)

Προσωπική Διαφορά: Ποιοι θα δουν αυξήσεις στις συντάξεις τους μετά την κατάργησή της

54 λεπτά πριν
Καπνός από τη φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Ελιές στις Βολίμες Ζακύνθου. Τρίτη 11 Αυγούστου 2026 (φωτ.: imerazante.gr)

Φωτιά στη Ζάκυνθο: Μήνυμα του 112 στις Βολίμες

1 ώρα πριν
Ο τότε πρόεδρος της Συρίας Μπασάρ αλ Άσαντ μιλά στους δημοσιογράφους στο Μέγαρο των Ηλυσίων, στο Παρίσι. 13 Νοεμβρίου 2009 (φωτ. αρχείου: EPA / Lucas Dolega)

Ιστορική απόφαση στη Συρία: Σε θάνατο ερήμην ο Μπασάρ αλ Άσαντ για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας

2 ώρες πριν
Διασώστες επιχειρούν στα ερείπια κτηρίου που κατέρρευσε από τον ισχυρό σεισμό στο Κάλι της Κολομβίας, στις 10 Αυγούστου 2026 (φωτ.: EPA / Ernesto Guzman Jr)

Σεισμός στην Κολομβία: Το μωρό που βγήκε ζωντανό από τα ερείπια – Οι διασώσεις που συγκλονίζουν

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign