O ΟΑΕΔ, σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι στο πλαίσιο της κοινής προσπάθειας για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας και την αποφυγή του συγχρωτισμού, καθώς και της απρόσκοπτης και πιο αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των πολιτών, έχει υλοποιήσει ένα εκτεταμένο σύνολο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για ανέργους, εργαζόμενους, επιχειρήσεις και εργοδότες, μαθητές, σπουδαστές και εκπαιδευτικούς.
Η ψηφιακή μετάβαση του Οργανισμού δίνει τη δυνατότητα άμεσων και ασφαλών συναλλαγών και καθιστά μη αναγκαία την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) για τις περισσότερες και πιο «δημοφιλείς» υπηρεσίες.
Υπενθυμίζεται ότι από τις 30 Μαρτίου οι υπηρεσίες της εγγραφής στο μητρώο για έκδοση δελτίου ανεργίας και της αίτησης για το επίδομα ανεργίας, που αποτελούσαν περίπου τα 2/3 του συνολικού αριθμού επισκέψεων στα ΚΠΑ2, παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά.
Δείτε εδώ τις υπηρεσίες που παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά για το διάστημα των έκτακτων μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας, μέσω των e-Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών του Οργανισμού.