pontosnews.gr
Πέμπτη, 13/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Ποια η σχέση του θηλασμού με τη χοληστερίνη

7/05/2019 - 11:20πμ
Ποια η σχέση του θηλασμού με τη χοληστερίνη
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Τα μωρά που τρέφονται αποκλειστικά με μητρικό γάλα κατά τους τρεις πρώτους μήνες της ζωής τους, τείνουν να έχουν υγιέστερα επίπεδα χοληστερίνης στην εφηβεία συγκριτικά με αυτά που πίνουν και τυποποιημένο συσκευασμένο γάλα, όπως αποκαλύπτει νέα επιστημονική έρευνα. Οι παιδίατροι συμβουλεύουν τις μητέρες να θηλάζουν τα βρέφη έως έξι μηνών για να ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα και να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης λοιμώξεων των αυτιών και του αναπνευστικού συστήματος, του συνδρόμου αιφνίδιου θανάτου των βρεφών, των αλλεργιών, της παχυσαρκίας και του διαβήτη.

Το γάλα του θηλασμού περιέχει περισσότερη χοληστερόλη από το γάλα «φόρμουλα», αλλά έως τώρα λίγα πράγματα ήταν γνωστά για το πώς αυτό επηρεάζει τα επίπεδα της χοληστερίνης αργότερα στη ζωή του παιδιού.

Τα αποτελέσματα της μελέτης που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Pediatrics της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, καταδεικνύουν ότι τα μωρά που κατανάλωναν αποκλειστικά μητρικό γάλα είχαν χαμηλότερα επίπεδα ολικής αλλά και «κακής» (LDL) χοληστερίνης στην εφηβική ζωή.

Οι ερευνητές παρακολούθησαν 3.261 μωρά μέχρι να φτάσουν στην εφηβεία (μέση ηλικία 17,5 ετών). Τα παιδιά που είχαν καταναλώσει μόνο συσκευασμένο γάλα ή συνδυασμό συσκευασμένου και μητρικού δεν παρουσίασαν διαφορές στα επίπεδα της «κακής» χοληστερίνης, ενώ τα παιδιά που είχαν τραφεί μόνο με μητρικό γάλα είχαν κατά την εφηβεία χαμηλότερα επίπεδα όχι μόνο ολικής χοληστερίνης και LDL, αλλά επίσης τριγλυκεριδίων.

Αν και η βασική συγγραφέας της μελέτης Μαίρη Σκούλιγνκ από το Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ υπέθεσε ότι η διαφορά στο κατά πόσο οι μητέρες θηλάζουν οφείλεται στο αν οι ίδιες έχουν θηλαστεί, αυτό δεν φάνηκε να επιβεβαιώνεται.

Ο Κρίστοφερ Όουεν από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Υγείας και το Πανεπιστήμιο του Αγίου Γεωργίου στο Λονδίνο εκτίμησε ότι το μητρικό γάλα, λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε χοληστερόλη, προετοιμάζει καλύτερα τον οργανισμό στο να μεταβολίζει τα λίπη αργότερα στη ζωή. Υπογράμμισε επίσης ότι οι μητέρες θα πρέπει να ενθαρρύνονται να θηλάζουν, δεδομένου ότι το γάλα τους μπορεί να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων στη μετέπειτα ζωή του παιδιού.

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΛΥ-ΠΔΡ.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ.: EPA / Anna Szilagyi)

Κυρίαρχη στην Ευρώπη η Παρί – Πήρε ξανά το UEFA Super Cup

5 ώρες πριν
Ο κιβωτιόσχημος τάφος που αποκαλύφθηκε στην ανατολική νεκρόπολη της Ασπένδου και, δεξιά, λεπτομέρεια από τα κτερίσματα (φωτ.: Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας)

Τουρκία: Τάφος 2.400 ετών ίσως ανήκε σε παλαιστή – Η σύνδεση με τον αρχαιοελληνικό αθλητισμό

6 ώρες πριν
Η πετρελαιοκηλίδα στα ανοιχτά του Ομάν, όπως καταγράφηκε από δορυφόρο στις 11 Αυγούστου 2026 (φωτ.: European Union / Copernicus Sentinel-3)

Ομάν: Πετρελαιοκηλίδα άνω των 2.000 τ.χλμ. χτυπά τις ακτές – Φόβοι για οικολογική καταστροφή

6 ώρες πριν
Συμβολικό χταπόδι με τα αρχικά της γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πληροφοριών (BND), έξω από το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο στην Καρλσρούη, πριν από την εξέταση προσφυγής κατά των εξουσιών παρακολούθησης τηλεπικοινωνιών στο εξωτερικό, στις 14 Ιανουαρίου 2020 (φωτ.: EPA / Ronald Wittek)

Η Γερμανία «λύνει τα χέρια» των μυστικών υπηρεσιών – Hackbacks, παρακολουθήσεις και ενεργές επιχειρήσεις

6 ώρες πριν
Ελληνικό διαβατήριο (φωτ.: ΧΚ)

Έλληνες του εξωτερικού: Πώς δηλώνονται ψηφιακά γέννηση, γάμος και θάνατος – Η διαδικασία σε 6 βήματα

7 ώρες πριν
(Φωτ.: EUROKINISSI / Στέλιος Ραπάνης)

Στα πέναλτι ο ΟΦΗ το Super Cup!

7 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign