pontosnews.gr
Τετάρτη, 10/06/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Παράλειψη πρωινού και καθυστερημένο δείπνο, συνδυασμός που σκοτώνει!

18/04/2019 - 11:31μμ
Παράλειψη πρωινού και καθυστερημένο δείπνο, συνδυασμός που σκοτώνει!
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Οι άνθρωποι που τείνουν να παραλείπουν το πρωινό και να τρώνε βραδινό λίγο πριν κοιμηθούν παρουσιάζουν χειρότερη πρόγνωση μετά από ένα έμφραγμα, σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξήχθη στη Βραζιλία – την πρώτη που μελέτησε αυτές τις διατροφικές συνήθειες σε ασθενείς που είχαν υποστεί έμφραγμα. Η νέα μελέτη, που παρουσιάστηκε στο περιοδικό προληπτικής καρδιολογίας European Journal of Preventive Cardiology της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, δείχνει ότι οι άνθρωποι που έχουν υποστεί καρδιακό επεισόδιο και υιοθετούν αυτές τις δύο διατροφικές συνήθειες, είναι τέσσερις με πέντε φορές πιθανότερο να πεθάνουν πρόωρα, να πάθουν και άλλο έμφραγμα ή να εμφανίσουν στηθάγχη (πόνο στο στήθος) μέσα στις επόμενες 30 μέρες μετά την έξοδό τους από το νοσοκομείο.

Στην έρευνα, με επικεφαλής τον δρ Μάρκος Μινικούτσι από το Πανεπιστήμιο του Σαν Πάολο, συμμετείχαν 113 ασθενείς με μέση ηλικία 60 ετών.

Όλοι είχαν νοσηλευτεί σε μονάδα εντατικής θεραπείας διότι είχαν υποστεί σοβαρό οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι η ανάρρωση ήταν δυσκολότερη για τους ασθενείς που παρέλειπαν το πρωινό και έτρωγαν για βράδυ λίγο προτού κοιμηθούν.

Ο Μινικούτσι προτείνει ότι το πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει γαλακτοκομικά με χαμηλά ή καθόλου λιπαρά, υδατάνθρακες από δημητριακά ολικής άλεσης και φρούτα, ενώ για το βραδινό είναι ανάγκη να έχουν μεσολαβήσει τουλάχιστον δύο ώρες μεταξύ της κατανάλωσής του και του ύπνου.

Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι οι ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες συνδέονται με άλλες επιβλαβείς συμπεριφορές, όπως το κάπνισμα και τα χαμηλά επίπεδα φυσικής άσκησης. Επομένως, σύμφωνα με τους ερευνητές, εφόσον οι δύο συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες (παράλειψη πρωινού και καθυστερημένο δείπνο) έχουν τόσο αρνητικές επιδράσεις, είναι αναμενόμενο ότι, αν συνοδεύονται και από άλλες επιβλαβείς συμπεριφορές, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμη χειρότερα.

«Οι άνθρωποι που εργάζονται έως αργά είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς στο να τρώνε δείπνο πολύ καθυστερημένα και το πρωί να μην πεινάνε», ανέφερε ο δρ Μινικούτσι.

Επίσης, τόνισε ότι ορισμένοι ασθενείς που έχουν πάθει έμφραγμα, χρησιμοποιούν τις στατίνες (φάρμακα για τη μείωση της χοληστερίνης στο αίμα) ως αντιστάθμισμα της ακατάλληλης διατροφικής συμπεριφοράς τους. Όμως, με βάση τα παραπάνω ευρήματα, υπογράμμισε ότι «οι στατίνες πρέπει να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με την καλή διατροφή και όχι ως υποκατάστατό της».

  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΛΥ-ΠΔΡ.
ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γυναίκα κάνει ένεση με φάρμακο της κατηγορίας GLP-1
ΥΓΕΙΑ

Φάρμακα για αδυνάτισμα συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, δείχνει μεγάλη μελέτη

6/06/2026 - 12:51μμ
(Φωτ.: pexels.com)
ΥΓΕΙΑ

ΠΟΥ: 1,5 εκατομμύριο θάνατοι ετησίως από μολυσμένα τρόφιμα – Στο «στόχαστρο» τα παιδιά κάτω των 5 ετών

4/06/2026 - 7:42μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/matthiasboeckel-3930681/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΦΕΤ: Άμεση ανάκληση παρτίδας γνωστής συσκευασμένης σαλάτας λόγω λιστέριας

3/06/2026 - 5:37μμ
Στιγμιότυπο από την κεντρική αγορά Πειραιά (φωτ.: EUROKINISSI / Αναστάσιος Ναρεκιάν)
ΥΓΕΙΑ

Αλκοόλ και υγεία: Νέα μελέτη συνδέει την κατανάλωση με αυξημένο κίνδυνο για 20 παθήσεις

3/06/2026 - 12:34μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Νέα ελπίδα για τον καρκίνο στο πάγκρεας: Χάπι φαίνεται να διπλασιάζει τον χρόνο επιβίωσης των ασθενών

1/06/2026 - 8:33μμ
Συντονιστής του προγράμματος U-Report της UNICEF φορά προστατευτικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια εκστρατείας ενημέρωσης για τον Έμπολα στην Γκόμα, στην επαρχία Βόρειο Κίβου της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Marie Jeanne Munyerenkana)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Ο ΠΟΥ προκρίνει πειραματικές θεραπείες και νέα εμβόλια για το στέλεχος που πλήττει το Κονγκό

30/05/2026 - 11:23μμ
Διάφορες εφαρμογές σε κινητό τηλέφωνο, για πρόσβαση στα social media (φωτ.: EPA / Andy Rain)
ΥΓΕΙΑ

«Τα social media είναι σαν το κάπνισμα για τα παιδιά»: Σήμα κινδύνου από Βρετανούς γιατρούς

27/05/2026 - 5:54μμ
Μέρος της εξωτερικής άποψης της έδρας του ΠΟΥ στη Γενεύη (φωτ. αρχείου: EPA/ Salvatore di Nolfi)
ΥΓΕΙΑ

Συναγερμός από τον ΠΟΥ για τον έμπολα: Η επιδημία μάς ξεπερνά σε ρυθμό, είμαστε ένα βήμα πίσω

25/05/2026 - 6:50μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/nickype-10327513/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΟΦ: Νέο «μπλόκο» στη λιανική πώληση ξηρού άνθους κάνναβης

21/05/2026 - 10:00μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Με τρία νέα δωρεάν προγράμματα πρόληψης διευρύνεται το «Προλαμβάνω»

16/05/2026 - 3:08μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Εικ.: ΧΚ)

Μαθαίνω ποντιακά: Οι 8 σημασίες του ρήματος γομώνω – Και ένα όμορφο τραγούδι

4 λεπτά πριν
(Φωτ.: STR/ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ONEX: Δυνατότητα για ναυπήγηση του πρώτου ελληνικού υποβρυχίου για το Πολεμικό Ναυτικό εντός 8ετίας

31 λεπτά πριν
Η Αγγέλα Χρήστου Μαγγανά είναι το μικρό κοριτσάκι στη φωτογραφία του εργοστασίου πλινθοκεραμοποιίας του Μικρασιάτη Αντώνιου Κατσιάνου (φωτ.: facebook.com/karampou)

Πέθανε η Μικρασιάτισσα Αγγέλα Χρήστου-Μαγγανά από τις Οινούσσες

50 λεπτά πριν
(Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)

Νέα Δημοκρατία: Το σχέδιο προεκλογικής συσπείρωσης, η στρατηγική Μητσοτάκη και το «χρίσμα» στον Κυρανάκη

1 ώρα πριν
(Φωτ.: Θοδωρής Νικολάου/ EUROKINISSI)

Σεισμός στη βόρεια Εύβοια: «Καθαρά» από σοβαρές ζημιές τα πρώτα 60 κτήρια – Σε εξέλιξη οι αυτοψίες

2 ώρες πριν
(Πηγή: facebook.com/geogreeks)

Ένωση Ελληνικών Κοινοτήτων Γεωργίας: Μικροί μαθητές γνωρίζουν τον κόσμο της ελληνικής γλώσσας

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign