Επιβάτες στο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του προαστιακού με τελικό προορισμό το Αίγιο ήταν σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και οι γενικοί γραμματείς Θάνος Βούρδας και Γιώργος Δέδες. Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε τη νέα διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας που είναι συνέχεια του τμήματος Κόρινθος-Κιάτο το οποίο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Έτσι από τα τέλη Αυγούστου οι επιβάτες θα μπορούν να φτάνουν με τον προαστιακό μέχρι το Αίγιο.
Η επέκταση της γραμμής περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο, και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη.
Το τμήμα Κιάτο-Αίγιο έχει μήκος 72 χλμ. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής (περιλαμβάνονται 63 κάτω διαβάσεις και 10 άνω διαβάσεις), και έχουν κατασκευαστεί οι σταθμοί και οι στάσεις. Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Πάτρα / Τμήμα Κιάτο-Πάτρα, που περιλαμβάνει τη νέα, σύγχρονη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Κιάτο-Ροδοδάφνη.
«Μετά το Πάσχα είναι έτοιμη να υπογραφεί η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση του Κιάτο-Ροδοδάφνη, με χρονοδιάγραμμα 1,5 χρόνο. Αμέσως μετά το Πάσχα υπογράφεται και το τμήμα του προαστιακού, η σύνδεση του Λουτρακίου», δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης.