Δι’ αλληλογραφίας αποφασίστηκε, τελικά, να γίνει η αντικατάσταση των παλιών χάρτινων καρτών απεριορίστων διαδρομών με τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες, προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, και να αποφευχθούν οι ουρές.
Περίπου 300.000 κάρτες θα πρέπει να αντικατασταθούν έως το τέλος Οκτωβρίου, και γι’ αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διαδικασία θα γίνεται… νύχτα!
Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, οι υπάλληλοι που εργάζονται στα εκδοτήρια θα παραλαμβάνουν από όσους θέλουν να εκδώσουν νέα κάρτα έναν ανοιχτό φάκελο που θα περιέχει μία φωτογραφία, φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας, έγγραφο που αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ, και έναν 8ψήφιο κωδικό που είναι απαραίτητος σε περίπτωση που χαθεί η κάρτα. Στο φάκελο θα αναγράφεται το όνομα και η διεύθυνση του κατόχου.
Οι φάκελοι θα μεταφέρονται σε σημεία όπου υπάρχουν τερματικά έκδοσης καρτών και κατά τη διάρκεια της νύχτας οι εργαζόμενοι της αναδόχου εταιρείας μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ θα εκδίδουν τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες, οι οποίες στη συνέχεια θα ταχυδρομούνται στους κατόχους.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Χρήστο Σπίρτζη εξετάστηκε το ενδεχόμενο να αγοραστούν ακόμα 30 τερματικά έκδοσης καρτών, τα οποία θα εγκατασταθούν σε σταθμούς που έχουν αυξημένη κίνηση. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να διευκρινιστεί τι θα γίνει με τις κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο, ή δωρεάν μετακίνηση όπως οι άνεργοι.
Εν τω μεταξύ, πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρουν ότι ο αρμόδιος υπουργός ζήτησε να λειτουργήσουν το συντομότερο δυνατό οι πύλες εισόδου-εξόδου που έχουν τοποθετηθεί στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού. Ωστόσο, για να κλείσουν οι πύλες θα πρέπει να πρώτα να συνδεθούν τα συστήματα ασφαλείας της Αττικό Μετρό, που είναι η ιδιοκτήτρια των σταθμών.