Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν, αν κρίνουμε από τις αναρτήσεις επιβατών social media, στα μεγαλύτερα αεροδρόμια του πλανήτη, όταν κατέρρευσε το ηλεκτρονικό σύστημα check in με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ατελείωτες ουρές στα γκισέ των αεροπορικών εταιρειών και σημαντικές καθυστερήσεις στις προγραμματισμένες πτήσεις.
Η «πτώση» του συστήματος από λίγα λεπτά έως μισή ώρα στάθηκε ικανή για να δημιουργήσει σύγχυση και πανικό σε αεροδρόμια στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Γερμανία, τη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία και αλλού.
Η ισπανική εταιρεία Altea Amadeus η οποία διαθέτει στις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο το συγκεκριμένο σύστημα check in, υποστήριξε σε ανακοίνωσή της ότι το πρόβλημα οφείλεται σε εμπλοκή κατά τη διάρκεια συντήρησης ρουτίνας του συστήματος.
Απέκλεισε το ενδεχόμενο το πρόβλημα να συνδέεται με ζητήματα ασφαλείας, μιας και μετά τα πρώτα κρούσματα φούντωσαν τα σενάρια για πιθανή κυβερνοεπίθεση.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι οι τεχνικοί της έκαναν το καλύτερο δυνατό για την άμεση αποκατάσταση του συστήματος και απολογήθηκαν στο επιβατικό κοινό για την αναστάτωση που προκλήθηκε.