pontosnews.gr
Σάββατο, 15/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό, αλλά μόνο στους προνομιούχους!

1/08/2017 - 11:37πμ
Πέντε πολύτιμα φρούτα της εποχής
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Σε ένα απρόσμενο συμπέρασμα σχετικά με τη μεσογειακή διατροφή κατέληξε μια νέα ιταλική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο διεθνές περιοδικό επιδημιολογίας International Journal of Epidemiology: Για πρώτη φορά διαπιστώνεται ότι τα οφέλη στην υγεία και η μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου δεν είναι ίδια για όλους τους ανθρώπους, αλλά επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από την κοινωνική και οικονομική τους κατάσταση!

Οι ερευνητές του Νευρολογικού Μεσογειακού Ινστιτούτου Neuromed (μεταξύ των οποίων ο Γιώργος Πούνης) ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 18.000 ανθρώπους άνω των 35 ετών, στο πλαίσιο της μελέτης Moli-sani.

Το… κλασικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν ήταν ότι όσοι ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή είχαν κατά μέσο όρο 15% μικρότερο κίνδυνο εκδήλωσης καρδιοπάθειας. Ωστόσο, τα οφέλη ήταν ορατά για όσους είχαν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τουλάχιστον 40.000 ευρώ. Αντίθετα, τα οφέλη για όσους είχαν χαμηλότερο εισόδημα και μικρότερη μόρφωση ήταν πολύ μικρότερα, ή και ανύπαρκτα.

Η διαφορά αυτή οφείλεται εν μέρει, λένε οι ερευνητές και ο επικεφαλής τους Τζιοβάνι ντε Γκαετάνο, στο ότι οι πιο ευκατάστατοι μπορούν να κάνουν πιο ποιοτική μεσογειακή διατροφή καθώς έχουν την οικονομική άνεση για μεγαλύτερη ποικιλία φρούτων, λαχανικών, ψαριών, δημητριακών ολικής άλεσης και άλλων υγιεινών προϊόντων. 

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κύματα (φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)

Δεκαπενταύγουστος με Red Code και ισχυρούς βοριάδες – Πού είναι πολύ υψηλός ο κίνδυνος πυρκαγιάς

16 λεπτά πριν
Πολίτες διασχίζουν ένα κατάξερο πάρκο στο Λονδίνο, στις 14 Αυγούστου 2026. Σύμφωνα με τη βρετανική Μετεωρολογική Υπηρεσία, οι βροχές που προβλέπονται για την επόμενη εβδομάδα δεν αναμένεται να περιορίσουν σημαντικά την ξηρασία, η οποία πλήττει τα δύο τρίτα της Αγγλίας (φωτ.: EPA / Andy Rain)

Κλιματική αλλαγή: Ρεκόρ πυρκαγιών στη Βρετανία – Προς το θερμότερο καλοκαίρι στην ιστορία της

8 ώρες πριν
Τα τείχη της Τραπεζούντας σε χαρακτικό (πηγή: antiqueprintsandmaps /commons.wikimedia.org)

«Η Τραπεζούντα ‘πάρθεν» – Οι συγκλονιστικοί στίχοι του Δ.Κ. Παπαδόπουλου (Σταυριώτη) για την άλωση της Τραπεζούντας, το 1461

9 ώρες πριν
Φωτιά στο νότιο Ρέθυμνο, στα Σελλιά. Παρασκευή 14 Αυγούστου 2026 (πηγή: iraklionews.gr)

Ρέθυμνο: Ολονύχτια μάχη με τη φωτιά στα Σελλιά – Δεν έχει οριοθετηθεί το μέτωπο

9 ώρες πριν
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου μιλά κατά την τελετή θεμελίωσης του Κέντρου Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αταρότ, στον χώρο του εγκαταλελειμμένου πρώην αεροδρομίου κοντά στο τείχος διαχωρισμού μεταξύ Ιερουσαλήμ και Ραμάλας, στις 5 Ιουλίου 2026 (φωτ.: EPA / Abir Sultan)

Νετανιάχου: Αποκάλεσε τη Βρετανία «Ισλαμική Δημοκρατία» – Αντίδραση από το Λονδίνο

9 ώρες πριν
Στο μέσο η Λίζα Κουτσαπλή, στην εκδήλωση που έγινε στο χωριό της, τα  Τσιμάνδρια Λήμνου (φωτ.: limnosfm100.gr)

Από την Αυστραλία στη Λήμνο: Η ομογενής που σώζει τις φωτογραφίες ενός ολόκληρου νησιού

10 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

Ναυτεμπορική TV
Ναυτεμπορική TV