pontosnews.gr
Τρίτη, 9/06/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Kίνδυνος εγκεφαλικού και άνοιας από τα αναψυκτικά διαίτης

22/04/2017 - 11:40μμ
Kίνδυνος εγκεφαλικού και άνοιας από τα αναψυκτικά διαίτης
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Τριπλάσια πιθανότητα να εμφανίσουν άνοια ή να πάθουν ισχαιμικού τύπου εγκεφαλικό επεισόδιο έχουν όσοι καταναλώνουν κάθε μέρα αναψυκτικά με τεχνητά γλυκαντικά, σε σχέση με όσους δεν τα προτιμούν.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο παραπάνω συμπέρασμα κατέληξαν Αμερικάνοι επιστήμονες, τη στιγμή που μια άλλη έρευνα αναφέρει ότι όσοι καταναλώνουν, σε μεγάλη ποσότητα, αναψυκτικά με ζάχαρη ή χυμούς με ζάχαρη (πάνω από δύο τη μέρα) είναι πιθανό να έχουν πιο αδύνατη μνήμη, μικρότερο όγκο εγκεφάλου και μικρότερο «ιππόκαμπο» (περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με τη μνήμη).

Οι δύο έρευνες από επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, με επικεφαλής τον Μάθιου Πέιζ του Τμήματος Νευρολογίας, βασίσθηκαν στην ανάλυση στοιχείων για περίπου 4.000 ανθρώπους άνω των 30 ετών, στο πλαίσιο της μακρόχρονης έρευνας στην πόλη Φράμινγκχαμ (Framingham Heart Study), η οποία πλέον μελετά τα παιδιά και τα εγγόνια των πρώτων εθελοντών του 1948.

Από τις αναλύσεις τους οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, όσοι καταναλώνουν συχνά διαιτητικά αναψυκτικά, είναι πιθανότερο να είναι διαβητικοί, πράγμα που, όπως έχουν επισημάνει οι εκπρόσωποι των επιστημονικών κοινοτήτων και στο παρελθόν, από μόνο του αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας.

Όμως, και εκτός από τις περιπτώσεις διαβητικών, η καθημερινή κατανάλωση αναψυκτικών φαίνεται να κάνει ούτως ή άλλως κακό, αφού σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο άνοιας.

Σε κάθε περίπτωση, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι τα παραπάνω συμπεράσματα στηρίζονται ακόμη σε μελέτες, οι οποίες δεν έχουν, προς το παρόν, επιβεβαιωθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να αποτελούν επιστημονικά αποδεδειγμένες αλήθειες. Συνεπώς, περαιτέρω επιστημονική μελέτη γύρω από το συγκεκριμένο θέμα είναι απαραίτητη. Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας Μ. Πέιζ «συστήνουμε στους ανθρώπους να πίνουν τακτικά νερό, αντί για ποτά με ζάχαρη ή τεχνητά γλυκαντικά».

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γυναίκα κάνει ένεση με φάρμακο της κατηγορίας GLP-1
ΥΓΕΙΑ

Φάρμακα για αδυνάτισμα συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, δείχνει μεγάλη μελέτη

6/06/2026 - 12:51μμ
(Φωτ.: pexels.com)
ΥΓΕΙΑ

ΠΟΥ: 1,5 εκατομμύριο θάνατοι ετησίως από μολυσμένα τρόφιμα – Στο «στόχαστρο» τα παιδιά κάτω των 5 ετών

4/06/2026 - 7:42μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/matthiasboeckel-3930681/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΦΕΤ: Άμεση ανάκληση παρτίδας γνωστής συσκευασμένης σαλάτας λόγω λιστέριας

3/06/2026 - 5:37μμ
Στιγμιότυπο από την κεντρική αγορά Πειραιά (φωτ.: EUROKINISSI / Αναστάσιος Ναρεκιάν)
ΥΓΕΙΑ

Αλκοόλ και υγεία: Νέα μελέτη συνδέει την κατανάλωση με αυξημένο κίνδυνο για 20 παθήσεις

3/06/2026 - 12:34μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Νέα ελπίδα για τον καρκίνο στο πάγκρεας: Χάπι φαίνεται να διπλασιάζει τον χρόνο επιβίωσης των ασθενών

1/06/2026 - 8:33μμ
Συντονιστής του προγράμματος U-Report της UNICEF φορά προστατευτικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια εκστρατείας ενημέρωσης για τον Έμπολα στην Γκόμα, στην επαρχία Βόρειο Κίβου της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Marie Jeanne Munyerenkana)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Ο ΠΟΥ προκρίνει πειραματικές θεραπείες και νέα εμβόλια για το στέλεχος που πλήττει το Κονγκό

30/05/2026 - 11:23μμ
Διάφορες εφαρμογές σε κινητό τηλέφωνο, για πρόσβαση στα social media (φωτ.: EPA / Andy Rain)
ΥΓΕΙΑ

«Τα social media είναι σαν το κάπνισμα για τα παιδιά»: Σήμα κινδύνου από Βρετανούς γιατρούς

27/05/2026 - 5:54μμ
Μέρος της εξωτερικής άποψης της έδρας του ΠΟΥ στη Γενεύη (φωτ. αρχείου: EPA/ Salvatore di Nolfi)
ΥΓΕΙΑ

Συναγερμός από τον ΠΟΥ για τον έμπολα: Η επιδημία μάς ξεπερνά σε ρυθμό, είμαστε ένα βήμα πίσω

25/05/2026 - 6:50μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/nickype-10327513/)
ΥΓΕΙΑ

ΕΟΦ: Νέο «μπλόκο» στη λιανική πώληση ξηρού άνθους κάνναβης

21/05/2026 - 10:00μμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Με τρία νέα δωρεάν προγράμματα πρόληψης διευρύνεται το «Προλαμβάνω»

16/05/2026 - 3:08μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η εις Άδου κάθοδος σε μικρογραφία βυζαντινού χειρογογράφου. Ο Ιησούς απλώνει το χέρι στον Αδάμ

Κοντάκιο Αναστάσιμο (Μέρος Ε’)

18 λεπτά πριν
(Φωτ.: Γιώργος Κονταρίνης/EUROKINISSI)

Παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας η πρώτη προβολή του δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ της Μιμής Ντενίση για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

45 λεπτά πριν
(Φωτ.: Τατιάνα Μπόλαρη/EUROKINISSI)

Πανελλαδικές 2026: Στη μάχη των μαθημάτων ειδικότητας σήμερα οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ

1 ώρα πριν
(Φωτ.: ertnews.gr)

Νέα μετασεισμική δόνηση 4,1 Ρίχτερ τάραξε τους κατοίκους στη βόρεια Εύβοια

1 ώρα πριν
(Φωτ.: Γιώργος Κονταρίνης/ EUROKINISSI)

Καλοκαιρινό σκηνικό με 32άρια και τοπικές καταιγίδες στα ορεινά

2 ώρες πριν
(Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αρχείο)

Σε τεντωμένο σχοινί η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Ο Τραμπ ζητά άμεση παύση πυρός, Ισραήλ και Ιράν προειδοποιούν με νέα αντίποινα

10 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign