Δεν υπάρχουν επιζώντες από τη συντριβή του αεροσκάφους Airbus A321 στη χερσόνησο του Σινά, όπως ανακοίνωσαν οι αιγυπτιακές αρχές αλλά και η πρεσβεία της Ρωσίας στο Κάιρο.
Η πρεσβεία ανέφερε εξάλλου, σύμφωνα με το πρακτορείο Sputnik, ότι οι επιβάτες ήταν λιγότεροι από τον αριθμό που είχε ανακοινωθεί αρχικά από τις αιγυπτιακές αρχές και το υπουργείο Μεταφορών της Ρωσίας.
«Σύμφωνα με τα στοιχεία μας, υπήρχαν 212 επιβάτες και 7 μέλη πληρώματος στο αεροπλάνο», σημείωσαν από την πρεσβεία, ενώ άλλες πηγές έκαναν λόγο για 217 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα.
«Δυστυχώς, όλοι οι επιβάτες της πτήσης 9268 της Kogalymavia από το Σαρμ ελ Σέιχ για την Αγία Πετρούπολη είναι νεκροί» ανέφερε η πρεσβεία με μηνύματά της σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης.
Οι πρώτες φωτογραφίες από τον τόπο της τραγωδίας (πηγή: lifenews.ru)
Νοσοκομειακές πηγές και πηγές των αιγυπτιακών υπηρεσιών ασφαλείας επιβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχουν επιζώντες. Περίπου 150 πτώματα βρέθηκαν σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων γύρω από το σημείο της συντριβής.
Από την πρώτη επισκόπηση στο σημείο της συντριβής του ρωσικού Airbus στο Σινά, φαίνεται κατέπεσε πιθανότατα λόγω τεχνικού προβλήματος. Αυτό υποστήριξαν πηγές των υπηρεσιών ασφαλείας και διέψευσαν τους ισχυρισμούς των τζιχαντιστών ότι το αεροπλάνο έριξαν ένοπλα τμήματα του Ισλαμικού Κράτους.
Ο γενικός εισαγγελέας της Αιγύπτου συμφώνησε να επιτρέψει στις ρωσικές υπηρεσίες να συμμετάσχουν στην έρευνα. Δόθηκε επίσης εντολή σε μια τεχνική ομάδα του υπουργείου Πολιτικής Αεροπορίας να αναλύσει το περιεχόμενο του μαύρου κουτιού του αεροσκάφους.
Στο μεταξύ, ο αναπληρωτής διευθυντής της Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου Νίκος Νικολάου διέψευσε πληροφορίες που έφεραν τη ρωσική Πολιτική Αεροπορία να ενημερώνει ότι το Airbus χάθηκε από τα ραντάρ ενώ βρισκόταν στον κυπριακό εναέριο χώρο (FIR).
Ο Ν. Νικολάου δήλωσε στο ΚΥΠΕ ότι η είδηση είναι λανθασμένη, προσθέτοντας ότι το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ, ενώ βρισκόταν στον εναέριο χώρο της Αιγύπτου, μισή ώρα μακριά από το FIR Λευκωσίας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Interfax, στο μοιραίο Airbus, σε προηγούμενο έλεγχο ρουτίνας τον Μάρτιο του 2014, είχαν εντοπιστεί παραβιάσεις. Η εταιρεία ωστόσο φρόντισε να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς μέσα στο χρονικό περιθώριο που της είχαν δώσει οι αρχές.
(Φωτ.: lifenews.ru)
Από το Παρίσι, η κατασκευάστρια εταιρεία Airbus δήλωσε έτοιμη να παράσχει τη βοήθειά της στις έρευνες για το δυστύχημα.
Το μοιραίο αεροπλάνο ήταν ηλικίας 18 ετών και ανήκε στην Metrojet (άλλη ονομασία της Kogalymavia) από το 2012. Είχε πραγματοποιήσει σχεδόν 21.000 πτήσεις συνολικής διάρκειας 56.000 ωρών και διέθετε κινητήρες IAE-V2500.