Νέο λογότυπο θα έχει πλέον το Facebook. Μετά από αρκετό καιρό η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να αλλάξει (λίγο) το λογότυπο του Ads by Google, με στόχο, το νέο, να είναι περισσότερο ευανάγνωστο σε φορητές συσκευές με χαμηλή ανάλυση.
Οι αλλαγές που έγιναν δεν είναι μεγάλες αν και όπως ανακοινώθηκε χρειάστηκαν να εξεταστούν πολλές εναλλακτικές επιλογές προτού καταλήξουν. Το νέο λογότυπο του Facebook αναμένεται να εμφανιστεί σταδιακά σε όλους τους χρήστες.
Στην φωτογραφία που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ακριβώς τις διαφορές του παλιού με του νέου. Όπως θα διαπιστώσετε αυτές πραγματικά είναι ελάχιστες, σε βαθμό μάλιστα που να μην ξεχωρίζονται αν δεν τις προσέξει κανείς.
Οι (μικρές) διαφορές στο νέο λογότυπο…
Είναι αλήθεια πως οι οπαδοί της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης, απογοητεύτηκαν από το νέο λογότυπο, καθώς περίμεναν κάτι με περισσότερες διαφορές από το προηγούμενο.