pontosnews.gr
Παρασκευή, 14/08/2026
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Υπέρταση: Το μη σπιτικό φαγητό ανεβάζει την πίεση

29/04/2015 - 12:42μμ
Υπέρταση: Το μη σπιτικό φαγητό ανεβάζει την πίεση
Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp
Στηρίξτε το Pontos News Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής

Η κατανάλωση φαγητού εκτός σπιτιού μπορεί ενδεχομένως να αυξήσει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Αυτό τουλάχιστον αποκάλυψε νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την Ιατρική Σχολή της Σιγκαπούρη (Duke-NUS Graduate Medical School Singapore) υπό την καθηγήτρια Ταζίν Τζαφάρ και τον φοιτητή Ιατρικής Ντομινίκ Σέου εξετάζοντας 501 νέους ενήλικες, 18 έως 40 ετών.

Για τους σκοπούς της έρευνας συλλέχθηκαν στοιχεία για την αρτηριακή πίεση, τον δείκτη μάζας σώματος και τον τρόπο ζωής τους, περιλαμβανομένων των γευμάτων εκτός σπιτιού και των επιπέδων σωματικής δραστηριότητας, προκειμένου να καθοριστεί η σχέση τους με την υπέρταση.

Η στατιστική ανάλυση απέδειξε ότι υπήρχε αυξημένη πιθανότητα να εκδηλωθεί μελλοντικά προϋπέρταση (αν δεν ληφθούν άμεσα τα κατάλληλα μέτρα) στο 27,4% του πληθυσμού –που αφορούσε περισσότερο τους άνδρες (49%) παρά τις γυναίκες (9%)– ενώ το 38% έτρωγε περισσότερα από 12 γεύματα την εβδομάδα εκτός σπιτιού.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού American Journal of Hypertension. 

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ.: pxhere.com)
ΥΓΕΙΑ

Οδηγίες προστασίας από την έκθεση στον καπνό και τα αιωρούμενα σωματίδια

31/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος της ογκολογικής μονάδας του Ιπποκρατείου, στην Αθήνα (φωτ.: Γεωργία Βορύλλα)
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος: «Έκρηξη» στα 34 εκατ. περιστατικά έως το 2050 – Οι παράγοντες κινδύνου που μπορούμε να περιορίσουμε

27/07/2026 - 5:36μμ
(Φωτ.: pixabay.com/users/alicia_harper-16897639/)
ΥΓΕΙΑ

Ανεπάρκεια ωοθηκών: Τα 88 ενοχοποιητικά γονίδια και τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε

25/07/2026 - 1:43μμ
Έτοιμος καφές και κόκκοι καφέ (φωτ.: American Heart Association)
ΥΓΕΙΑ

Έως πέντε καφέδες την ημέρα: Τι λέει η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία

20/07/2026 - 3:49μμ
Μπίρες και αναψυκτικά σε καλάθια σουπερμάρκετ
(φωτ.: EUROKINISSI / Γιώργος Κονταρίνης)
ΥΓΕΙΑ

Τα φάρμακα για την παχυσαρκία μπορεί να «κόβουν» και την επιθυμία για αλκοόλ

19/07/2026 - 7:00μμ
Η είσοδος του Κέντρου Θεραπείας Έμπολα στο Γενικό Νοσοκομείο Ρουαμπάρα στην επαρχία Ιτούρι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (φωτ.: EPA / Dieudonne Dirole)
ΥΓΕΙΑ

Έμπολα: Η επιδημία καλπάζει στο Κονγκό – 796 νεκροί μέσα σε δύο μήνες

16/07/2026 - 8:27μμ
(Φωτ.: Pixabay)
ΥΓΕΙΑ

Παχυσαρκία: Γιατί οι ειδικοί λένε ότι η θεραπεία δεν πρέπει να διακόπτεται

12/07/2026 - 12:00μμ
(Φωτ.: pixabay.com / stevepb)
ΥΓΕΙΑ

Υγεία: Πέντε συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα που δυσκολεύουν την αντιμετώπιση του καύσωνα

9/07/2026 - 11:20μμ
(Φωτ.: pixabay.com)
ΥΓΕΙΑ

Υψηλή γλυκόζη στο αίμα και εγκέφαλος: Νέα έρευνα φωτίζει τον ρόλο της στην επιτάχυνση της γήρανσης

8/07/2026 - 12:08πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Μιχάλης Παπανικολάου)
ΥΓΕΙΑ

Υπέρταση και υψηλές θερμοκρασίες – Πότε η ζέστη γίνεται επικίνδυνη

7/07/2026 - 3:15μμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ναυτεμπορική TV

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στο μέσο η Λίζα Κουτσαπλή, στην εκδήλωση που έγινε στο χωριό της, τα  Τσιμάνδρια Λήμνου (φωτ.: limnosfm100.gr)

Από την Αυστραλία στη Λήμνο: Η ομογενής που σώζει τις φωτογραφίες ενός ολόκληρου νησιού

21 λεπτά πριν
(Φωτ.: EPA / Anthony Anex)

Σινσινάτι Όπεν: Ξεπέρασε το εμπόδιο του Ροαγέ ο Τσιτσιπάς

28 λεπτά πριν
Πιστοί γονατιστοί περιμένουν να περάσει από πάνω τους η ιστορική εικόνα της Παναγίας Σουμελά, σύμφωνα με το έθιμο (φωτ.: Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας / Γεράσιμος Μπεκές)

Παναγία Σουμελά: Γονατιστοί οι πιστοί στο πέρασμα της ιστορικής εικόνας

45 λεπτά πριν
Πυρκαγιά στη περιοχή Σιβήρη στη Χαλκιδική. Πέμπτη 13 Αυγούστου 2026 (φωτ.: MOTIONTEAM / Βασίλης Βερβερίδης)

Φωτιά στη Χαλκιδική: 227 πυροσβέστες όλη τη νύχτα στη Σίβηρη – Κλειστός ο δρόμος προς Φούρκα

1 ώρα πριν
Η Βούλα Πατουλίδου καταθέτει στεφάνι στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων. 19 Μαΐου 2020 (φωτ.: MOTIONTEAM / Βασίλης Βερβερίδης)

Βούλα Πατουλίδου στην Παναγία Σουμελά του Πόντου: «Μου φάνηκε πως άκουσα τη φωνή του παππού μου»

2 ώρες πριν
Οι όχθες του Δούναβη έχουν αποκαλυφθεί λόγω της υποχώρησης της στάθμης του νερού σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. 5 Αυγούστου 2026 (φωτ.: EPA / Zsolt Szigetvary)

Νέο SOS στον Δούναβη: Η Ουγγαρία βυθίζει φορτηγίδες για να σώσει το πυρηνικό εργοστάσιο Paks

2 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

Ναυτεμπορική TV
Ναυτεμπορική TV