Με μήνυμα sms στο κινητό τους τηλέφωνο ενημερώνονται οι πρωτοετείς φοιτητές του ΑΠΘ για τη νέα ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής που για πρώτη φορά, λειτουργεί από φέτος στο Ίδρυμα.
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) θέτει σε εφαρμογή ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών για το σύνολο των πρωτοετών φοιτητών του. Μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον, ο πρωτοετής φοιτητής έχει τη δυνατότητα, γρήγορα και εύκολα, με τρία απλά βήματα, να συμπληρώσει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής, να δημιουργήσει τον λογαριασμό του, με τον οποίο θα έχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών, καθώς επίσης και να αποκτήσει την ακαδημαϊκή του ταυτότητα. Εκτός από μήνυμα SMS, οι πρωτοετείς έλαβαν ενημέρωση για τη λειτουργία του νέου συστήματος και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Με την εφαρμογή του νέου συστήματος εγγραφών, οι Γραμματείες απαλλάσσονται από την καταχώρηση στοιχείων και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες και επικεντρώνονται στον έλεγχο των δικαιολογητικών εγγραφής. Έτσι, εξοικονομούνται κονδύλια και ανθρώπινοι πόροι.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΑΠΘ, ύστερα από την αποστολή 5.809 μηνυμάτων sms στους πρωτοετείς φοιτητές, 1.335 έχουν εισάγει τα στοιχεία τους στο σύστημα και απομένει η επίσκεψή τους στις Γραμματείες για την κατάθεση των δικαιολογητικών.
Το σύστημα αναπτύχθηκε από Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Τμήμα Σπουδών και είναι διαθέσιμο μέσα από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr