Το CNN με ειρωνία και περιπαιχτικά σχόλια, κατέταξε την τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ με το «You in Greece» ανάμεσα στα χειρότερα σλόγκαν της χρονιάς.
Ο συντάκτης της ταξιδιωτικής έκδοσης του CNN, χρησιμοποίησε αρκετές περιπαιχτικές εκφράσεις αναρωτώμενος, ανάμεσα στα άλλα: «Έχουν τη Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το «Υοu are here»;
«Αν είμαστε ήδη στη χώρα, γιατί προσπαθούν να μας προελκύσουν;» διερωτάται ο συντάκτης αναφέροντας ότι το σύνθημα γραμματικά αποτελεί μια πρόκληση.
Προσφέρει δε ένα άλλο εναλλακτικό σλόγκαν για τη διαφημιστική προβολή της χώρας: «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Πάντως τα σχόλια των χρηστών μόνο κολακευτικά δεν ήταν για το συγκεκριμένο άρθρο. Οι αναγνώστες δεν φαίνεται να συμφωνούν ιδιαίτερα με τις επιλογές του συντάκτη, όχι μόνο για την Ελλάδα.
«Υποτίθεται ότι έπρεπε να είναι αστείο; Αν ναι, απέτυχε παταγωδώς», αναφέρει ένας από τους σχολιαστές.
Εκτός από την Ελλάδα, μερικές από τις χώρες τα σλόγκαν των οποίων δεν ενθουσίασαν τον συντάκτη ήταν η Κολομβία, η Αλβανία, η Αυστρία, η Σλοβενία, ο Καναδάς και το Μακάο.