6 Σεπτέμβριος 2014, 15:30 - Τελευταία Ενημέρωση: 2 Δεκέμβριος 2015, 12:11

Πώς ξεχωρίζει μια αυθεντική τσάντα από μία «μαϊμού»

  • Πώς ξεχωρίζει μια αυθεντική τσάντα από μία «μαϊμού»

Ειδική σε θέματα μόδας μοιράζεται τα μυστικά της.

Πρώτο Σάββατο του Σεπτεμβρίου και μια βόλτα στα μαγαζιά για στοιχειώδεις αλλαγές μπορεί να μας αλλάξει τη διάθεση. Επειδή όμως πολλές γυναίκες έχουν και παιδιά, ενδέχεται να πρέπει από το σπίτι να κάνουν τις αγορές τους. 

Μυστικά, λοιπόν, για να μην εξαπατηθούμε από τις online αγορές μας σε γυναικείες τσάντες αποκαλύπτει συχνά-πυκνά η διευθύντρια της ιστοσελίδας Portero.com, Ελίζαμπεθ Μπερνστάιν, η οποία αναζητά συνεχώς τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στα πολυτελή αξεσουάρ και τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τις φθηνές απομιμήσεις. 

Η ειδική σε θέματα μόδας λέει ότι αν και οι πλαστογράφοι των επώνυμων προϊόντων βελτιώνουν όλο και περισσότερο τη δουλειά τους για να εξαπατούν ευκολότερα το καταναλωτικό κοινό, ανάλογα βήματα «ασφάλειας» κάνουν και οι εταιρίες που καταγράφουν εκατομμύρια διαφυγόντα κέρδη.

Γι’ αυτό εξηγεί πως δεν είναι πλέον αρκετό να προσέχουμε τις λεπτομέρειες, π.χ. τη σωστή μάρκα φερμουάρ, το ολόγραμμά ή τον κωδικό, αλλά την ποιότητα του προϊόντος συνολικά. «Οι πλαστογράφοι δεν θα ήταν πλαστογράφοι εάν ήταν σε θέση να παράγουν την ίδια ποιότητα με έναν οίκο μόδας, σωστά;» ακούγεται να λέει σε τηλεοπτική συνέντευξη στην Wall Street Journal.


Οι πλαστογράφοι λατρεύουν να την αντιγράφουν

Οι πιο συνηθισμένες απομιμήσεις είναι εκείνες των οίκων Louis Vuitton και Hermes γιατί έχουν μικρές δερμάτινες λεπτομέρειες, μονογράμματα και στάμπες που είναι σχετικά εύκολο να αντιγραφούν.

Η διαπίστωση της γνησιότητας ενός προϊόντος είναι δύσκολη υπόθεση στις διαδικτυακές αγορές. Με τόση προσφορά «πολυτελών προϊόντων είναι αναμενόμενο ότι θα υπάρχουν και απατεώνες». Ο πιο ασφαλής τρόπος για να αγοράσουμε τσάντα που δεν είναι απομίμηση είναι να κάνουμε τις ηλεκτρονικές αγορές μας από γνωστές και αξιόπιστες επιχειρήσεις.

Στην περίπτωση ωστόσο που κάνουμε μια τέτοια αγορά, παρά τις προφυλάξεις μας και εάν υποθέσουμε πως υπάρχει πιθανότητα να πάρουμε πίσω τα χρήματά μας, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορούμε να κάνουμε ελπίζοντας για το καλύτερο.

«Αποδεικνύουμε ότι έχουμε παραλάβει πράγματι απομίμηση. Πώς; Στέλνοντας την τσάντα μας για “επιδιόρθωση”, θα ειδοποιηθούμε εάν το προϊόν δεν είναι γνήσιο από την ίδια την εταιρία. Βέβαια θα στοιχίσει 40-150 ευρώ, αλλά η γραπτή απάντηση αποτελεί πειστήριο πως η τσάντα δεν είναι γνήσια. Υποθετικά, με ένα τέτοιο χαρτί είναι πιο “εύκολη” η διεκδίκηση των χρημάτων. Και η πολύ χαμηλή τιμή όμως πρέπει να θέσει σε λειτουργία τον εσωτερικό μηχανισμό μας. Τέτοιου τύπου προϊόντα δεν μπορεί να πωλούνται με τιμή 20% της αρχικής» προσθέτει η Ελίζαμπεθ Μπερνστάιν.

Τμήμα σύνταξης pontos-news.gr με πληροφορίες από την ιστοσελίδα Portero.com και τη WSJ