Έχεις πρόβλημα κατά τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών της Αθήνας; Μπες στο report.oasa.gr. Αυτή τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες παρουσίασε σήμερα το πρωί ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
«Οι επιβάτες μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να καταγγέλλουν οργανωμένα οποιοδήποτε πρόβλημα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ ή ηλεκτρικό: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις μέχρι την κατάσταση οχημάτων, σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων» δήλωσε.
Για την καταχώριση κάθε καταγγελίας είναι απαραίτητη η αναφορά ακριβούς τοποθεσίας, ημερομηνίας και ώρα, μια συνοπτική περιγραφή και αν υπάρχουν φωτογραφίες ή άλλα στοιχεία.
Επίσης απαιτούνται προσωπικά στοιχεία (όνομα, τηλέφωνο, email), απαραίτητα για τυχόν διευκρινίσεις.
«Ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του και να επισυνάπτει φωτογραφίες ή βίντεο για πληρέστερη καταγραφή. Θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε» σημείωσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.