Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ο Σύλλογος Ποντίων Νέστου διοργανώνει δεξίωση στη μνήμη του Αγίου Ευγενίου του Τραπεζούντιου την Κυριακή 20 Ιανουαρίου, στις 11:30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Συλλόγου.
Θα ακολουθήσει κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας και βράβευση των εισαχθέντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Νωρίτερα θα τελεστεί η Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγ. Γεωργίου Χρυσούπολης.
















