Την απόφαση χορήγησης 48ωρης άδειας στον πολυισοβίτη Δημήτρη Κουφοντίνα πήρε ομόφωνα την Πέμπτη το αρμόδιο συμβούλιο των φυλακών Κορυδαλλού. Ο βασικός εκτελεστής της 17Ν βρισκόταν τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο Νίκαιας, μετά από πολύημερη απεργία πείνας.
Η άδεια θα του χορηγηθεί μόλις πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, υπό τον όρο της εμφάνισής του σε αστυνομικό τμήμα μια φορά την ημέρα.
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας είχε ξεκινήσει απεργία πείνας στις 30 Μαΐου, όταν δεν είχε εξεταστεί το αίτημά του για χορήγηση άδειας. Αυτή είναι η τρίτη φορά που παίρνει άδεια από τη φυλακή, σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει για τους καταδικασμένους σε πολυετείς καθείρξεις ή σε ισόβια.
















