Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Περίπου 15 άτομα, που είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των πρόσωπων τους και κρατούσαν λοστούς, έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα στον σταθμό «Ειρήνη» του ΗΣΑΠ, λίγο μετά τις 20:30 και αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.
Η Αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
















