Αλλαγή στο σύστημα κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας φαίνεται ότι μελετά το υπουργείο Οικονομικών για το αμέσως επόμενο διάστημα. Στόχος, σύμφωνα με το capital.gr, η απλοποίηση της διαδικασίας. Συγκεκριμένα, το υπουργείο εξετάζει δύο λύσεις.
Η πρώτη προβλέπει την ανάθεση της διαδικασίας στους δήμους. Οι φορολογούμενοι θα επισκέπτονται το δημοτικό κατάστημα και θα καταθέτουν εκεί τις πινακίδες μαζί με τη δήλωση ακινησίας του οχήματος. Ο δήμος στη συνέχεια θα αναλαμβάνει τη διαδικασία ενημέρωσης του taxisnet.
Στην περίπτωση που ο φορολογούμενος θα θέλει να παραλάβει εκ νέου τις πινακίδες θα πηγαίνει και πάλι στο δήμο και θα πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας σε τράπεζα.
Η άλλη λύση που μελετά το υπουργείο είναι να ταχυδρομεί ή να τοποθετεί ο φορολογούμενος τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας σε ειδική θυρίδα στην εφορία.
Η διαδικασία θα ολοκληρώνεται από τον φορολογούμενο με συμπλήρωση ειδικής αίτησης στο taxisnet που θα επικυρώνεται από την εφορία και πάλι ηλεκτρονικά.
Στο παρελθόν ο φορολογούμενος έπρεπε να παραδώσει αυτοπροσώπως τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός του αλλά και να υποβάλει χειρόγραφα τη «δήλωση ακινησίας» του οχήματός του.
Οι πινακίδες παραμένουν στην εφορία για μερικά χρόνια για την περίπτωση που ο φορολογούμενος θέσει ξανά το όχημά του σε κυκλοφορία, και αν δεν γίνει αυτό καταστρέφονται.